{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Mads F
Mads F
Tilmeldt:
20. sep 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

Yamaha M-85 {{forumTopicSubject}}

Hej HifiGalleri!
Jeg er helt ny herinde, men skriver, da jeg har et problem med min Yamaha M-85 effektforstærker, som jeg håber i kan hjælpe med at løse smiley
Den har indtil nu spillet helt fint, men er på det seneste begyndt lige pludseligt at komme med et ordentlig brag og går bagefter i protection mode. 2 sekunder efter spillere den fint videre. Problemet opstår både ved høj og lav lydstyrke, så det burde ikke have noget med lydstyrken at gøre.
Den er tilsluttet en Yamaha C-85 forforstærker. Ved dog ikke om problemet kunne ligge deri, eller en kombination af begge 2, da de jo efterhånden har en del år på bagen smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha M-85
  • #1   20. sep 2017 Jeg har ingen anelse om det kan være, som gør det nummer.
    Men jeg ville da sende sættet ind til en fagmand, så det kan blive undersøgt ordenligt.
    Har jo hørt at det skulle være et godt sæt fra yamaha, så ville være synd hvis det blev ødelagt for meget til at reparere smiley


  • Mads F
    Mads F Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #2   20. sep 2017 Kender du tilfældigvis nogle fagmænd omkring midtjylland som kunne hjælpe mig? De lyder skam også rigtig godt sammen, så mener bestemt også det vil være en skam hvis det ikke er noget der kan repareres smiley

  • #4   21. sep 2017 prøve at ringe til https://www.expert.dk og hører om de kan lave et tilbud på den ,når de har prøve den og test den ind du siger ja til det

  • #5   23. sep 2017 Ellers kender jeg en som kan kigge på dem, radiomekaniker.

  • Mads F
    Mads F Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #6   24. sep 2017 Jeg har fundet ud af det ikke er M-85'eren den er galt med, men derimod C-85'eren. Den skratter også når jeg rører ved volumeknappen. Der skal ikke andet end 30 minutters spilletid til inden den meget høje lyd kommer. Hvis jeg spiller direkte uden en forforstærker kommer lyden ikke.
    Nogle der ved om man overhovedet selv kan gøre noget ved forforstærkeren eller man skal opsøge en mekaniker? smiley


  • #7   24. sep 2017 Det lyder som om, den kunne trænge til, at blive renset og tror at de er en god ide at gå til en mekaniker og for det lave ,tror at du kan for det ude 500 kr
    dåse kontaktspray hvis du kan det selv


Kommentér på:
Yamaha M-85

Annonce