{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hjælp ang valg af forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har købt et par Focal 726. Og mangler en forstærker. Valget ligger mellem cambridge cxa60 eller Nad c 368. Har ikke mulighed for at slæbe mine højtalere til butikken. Kan nogen sige for og imod. Vh Jesper ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang valg af forstærker
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   21. jun 2017 De ligger ikke langt fra hinanden hvad angår specs, jeg vil vælge den med de fleste features som du kan tænke dig at du får brug for. Tvivler på at du vil opleve store forskelle i lyden.

  • #2   21. jun 2017 måske Cambridge har en lidt renere lyd end NAD

  • #4   23. jun 2017 http://www.av-connection.dk/?PGr=1045
    Rotel RC-1570 Stereo For-forstærker
    jeg har kigge på den her og har hørt god om den


  • #6   24. jun 2017 Kig på en Rotel effektblok, det har jeg selv og ville da slet ikke bytte med en NAD, nad er mere grødet i lyden syntes jeg, hvor Rotel der hører man flere detaljer i lyden. Bare min mening, og har da lyttet til en del forskellige setups, men en NAD er da slet ikke ringe, hvad angår power er de meget ens, så det kommer nok mere an på dine ører smiley Nogle kan høre stor forskel og andre kan slet ikke høre forskel, det er fordi mange af os er mere eller mindre tonedøve. Jeg kan f.eks drive min mekaniker til vanvid fordi jeg kan høre ting han ikke kan høre i bilen. tag i hifi klubben og lyt til de forskellige mærker, det jeg synes lyder rigtig fedt, synes du måske lyder lidt tamt eller for voldsomt. Test en nad og en cambridge for 100 test personer, og de vil ca få 50 procent af stemmer hver

Kommentér på:
Hjælp ang valg af forstærker

Annonce