{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
222 visninger | Oprettet:

Denon: AH-GC20 Trådløs hovedtelefon {{forumTopicSubject}}

Denne review er ikke baseret på sammenligninger med andre tilsvarende produkter – men udelukkende mine umiddelbare objektive betragtninger.

Mine betragtninger:

Thumbs up:
1) Udmærket byggekvalitet
2) Udmærket lyd, herunder god bas
3) Udmærket (høj) lydstyrke
4) Behagelige at have på

Thumbs down:
1) Stoffet på bøjlen bliver hurtigt flosset imod hovedbunden
2) Tænd og sluk skal gøres for både Bluetooth og støjdæmpning uafhængigt, Bluetooth tager 4 sekunder og har intet lyssignal men et lydsignal der kun kan høres når man har dem på
3) Batterierne er lithium polymer og ikke udskiftelige, dvs de holder 3-400 opladninger og er så ’slidt op’
4) De har en fejl der til tider giver en høj ’buzz’-lyd der totalt udelukker brug af dem indtil de sættes til at lade igen, så er du uden kabel har du nu ubrugelige hovedtelefoner og en irriterende høj buzz-lyd indtil du kommer hjem
5) Volume styringen er asynkron med iPhone, dvs. det er muligt at skrue højere op på hovedtelefornerne end på din iPhone, og ét trin kan til tider betyde to trin på din iPhone
6) Noise cancelling enhederne er nogle firkantede klodser som er limet uden på højtalerenhederne bag stoffet, de stikker lige præcis langt nok ud til at de går imod mine ører og irriterer

Det virker vist som om at jeg har flere 'thumbs down', men er overvejende glade for dem, håber bare ikke at jeg får for mange situationer med buzz-lyde.

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Denon: AH-GC20 Trådløs hovedtelefon