{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Nye enheder til mine Jamo (Har fundet dem, flere watt?) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Har 2 gulvhøjtalere og en 7,1 kanals forstærker og ville lige peppe lyden ekstra op og smækkede mine Jamo Laser 3000P til også.
Det lød meget godt i et par minutter indtil bas enhederne sprang, de var simpelthen så gamle og møre !

Nu vil jeg smække nogen nye i og få mig nogle "nye" højtalere der virker igen. Har fundet PRÆCIS de enheder der sidder i nu :
http://www.hoejttalerbutikken.dk/produkter/68-12/388868-12-jamo-bas/

MEN så er der relaterede produkter
også 12" enheder bare i 300 watt og mere.

Er ikke så meget inde i denne verden at jeg kan se hvad konsekvenserne ville være hvis jeg f.eks købte vildere enheder - Vil de bare kunne klare mere/spille højere eller vil det lave ged i højtaleren, tænker på mellemtone/diskant og evt. delefilter ?

Har intet problem med at købe de originale, jeg ville bare lige sikre mig ikke at gøre et dumt køb hvis det nu bare var genialt at sætte nogle enheder i der kunne klare lidt mere og det i sidste ende kun ville være positivt smiley

Håber det er nok info, ellers så spørg smiley

God dag derude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye enheder til mine Jamo (Har fundet dem, flere watt?)
  • #1   11. jul 2016 Det kan da godt en anden bas, vil kunne spille bedre. Men delefilteret skal ofte også tilpasses, når man skifter til originale dele.
    Jeg ville nok vælge den magen til den originale bas, også for helhedens skyld og prisen. Hvis de engang skal sælges videre.


  • #2   12. jul 2016 Ja tænkte nok det endte ud i noget rod i sidste ende. Jeg ryger på de originale så, de spiller også ganske fint smiley Tak for hurtigt svar.

Kommentér på:
Nye enheder til mine Jamo (Har fundet dem, flere watt?)

Annonce