{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cerwin vega hjemmebio
  • #1   10. jan 2008 det eneste jeg har hørt om ve serien var at det var noget lort. og det var fra en ekspedient i hifi-klubben her i herning.

    CLS- er deres bedste serie til hjemme bio ellers er det den udgåede V-serie


  • #2   10. jan 2008 Vega er skabt for en ting.. Og det ved alle herinde godt hvad er, For det har været oppe tusinde gange.. Og generelt er det de gamle serie som spiller bare lidt detaljer i lyden.. De nye er til rotterne vis jeg skal være ærlig.. Har haft CLSC, V og VE... Jeg har været mest tilfreds med VE.. både på detalje området og omkring hvad de har kunne klare...

    Som der også er blevet sagt før.. Vi andre ved ikke hvad der lyder godt i dine øre.. Kun i vores egne.. derfor kan vi kun give vores egen mening.. Personligt syntes jeg at CV er fedt til hjemmebio.. Fordi så mange detaljer kræver film jo hellere ikke.. men til musik kan jeg kun sige Thumps Down...

    Også lige et surt opstød.. Jeg syntes det er latterligt at folk skriver i en tråd at de har "Hørt" Fra andre at dit og dat er skod.. Vis du ikke ved noget om højttalerne skal man ikke udtale sig... Ta fx Jonas P.. Du siger "Jeg har hørt om VE serien" Det lyder jo så som om du Aldrig har hørt VE-Serien men kun omtale.. Derefter siger du at CLS er deres bedste serie til hjemmebio.. Vis man ikke ved noget om det .. Så syntes jeg man skal holde det for sig selv.. Beklager mit dårlige opstød..


  • #3   10. jan 2008 som jesper k siger prøv dig frem, tag ned og lyt til de forskellige højtalere og find dem der lige passer dig og dækker dit behov, og hvis det virkelig er hjemmebio delen du er ude efter hvorfor så ikke over nogle dali ikon eller dale concept og så med en ordenlig sub til, cv er nu engang mest en fest højtaler jo

  • #4   10. jan 2008 Tag dig da sammen Jonas P...! Lyt dog før du udtaler dig... Som de andre siger så er det SÅ forskelligt hvad man synes lyder godt. Jeg har fx komplet 5.1 surroundsæt fra ve-serien med ve'8erne til front. Det er kombineret med en Denon 1907. Jeg synes at det lyder rigtig fedt til film, og kunne ikke være mere tilfreds på dette område. Kunne godt finde på at købe andre højtalere engang til et anlæg (til musik), men til film holder Mine VE'er lang tid endnu...

    Jonas Bork


  • #5   10. jan 2008 Jonas P det er lige før jeg vil give dig en præmie hvis du finder en højttaler ud over eltax og lign. som er dårligere konstrueret en cerwin vega's V serie. Paphøjttaler uden lige, men til gengæld har den en super anmasende diskant. Jeg var absolut ikke tilfreds med mine. Cerwin vega al-xxx det er det eneste fra cv der holder i (min) verden

  • #6   10. jan 2008 Mikkel M din forstærker spiller ingen rolle da det jo er en aktiv subwoofer hvilket vil sige den har indbygget forstærker.

  • #7   10. jan 2008 jeg vil ikke røre CV med en ildtang. Har haft den lille CLS-6 det var nok

  • #8   10. jan 2008 Mathias L:
    Du har lagt mærke til at Jonas omtaler VE-serien og ikke V-serien ik' ? For må give dig ret i at jeg kun behøvede at høre V-serien én gang i mit - første og sidste gang smiley .. Derimod lyder VE-serien væsentligt bedre (ikke ligefrem godt, men langt bedre end V)


  • #10   10. jan 2008 Casper I

    Jeg citerer lige Jonas P : CLS- er deres bedste serie til hjemme bio ellers er det den udgåede V-serie..

    Nicolaj hvid Nej man han kunne derimod benytte en anden center en cerwin vega.


  • #12   10. jan 2008 Intet her i livet er gratis.

  • #14   10. jan 2008 Mathias L:
    Jeg beklager meget, det er mig der trænger til briller .. Der var åbenbart 2 Jonas'er i tråden smiley


  • #15   10. jan 2008 nicolaj hvid så mange penge behøves der slet slet ikke, En surround reciever fra f.eks Yamaha med omkring 100W pr kanal er til at finde brugt til rimelige penge, og så en effekt til fronterne, så kører vi smiley

  • #17   11. jan 2008 jeg har personligt ikke været nede og høre ve-serien og kan derfor ikke udtale mig om den er god eller dårlig for jeg skal ikke have nyt udstyr i den nærmeste fremtd, men tilengæld så har jeg v15f som baghøjtalere og jeg har center og sub fra v-serien også, og er kun mere end tilfreds med mine højtalere, skal dog af med subben men det er kun fordi den ikke kan følge med mine dc-1515

Kommentér på:
cerwin vega hjemmebio

Annonce