{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Anbefalinger af SUB til Dali Ikon6 MK2 gulvhøjtalere {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg er den heldige ejer (synes i hvert fald selv smiley ) af et sæt Ikon6 MK2 gulvhøjtalere og er super tilfreds med dem. Har haft dem et års tid. Jeg kører dem over en Denon PMA50, da jeg blev enormt fristet af den digitale del, der gør det nemt at streame musik via. TV, PC og Smartphone vha. BlueTooth, og kører dem over TV kun vha af et optisk kabel.

Jeg går og søger lidt efter en sub, da disse DALI'er har en rigtig fin high-end, men det er ikke bassen der river ørerne af en...
I HiFI Klubben anbefalede de deres DALI Sub E-12. Jeg har også kigget i lidt mindre HiFi butikker af lidt mere ukendte mærker, men synes det er enormt svært at danne sig et overblik, da man sjælendt kan lave få lov til at parre en subwoofer butikken har, med et par ikon6'ere ...

- LANG HISTORIE KORT -
Kan i anbefale en sub til disse højtalere? Til 20-25m2 stue-brug. Budgettet er egentligt lidt stramt, da jeg studerende. I i den betragtning tænkte jeg egentligt også - Er det åndsvagt at købe en sub til 2-3.000, og så hellere vente til man har råd til en "rigtig" sub?

På forhånd tak, og god påske smiley

Mvh Niels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefalinger af SUB til Dali Ikon6 MK2 gulvhøjtalere
Kommentér på:
Anbefalinger af SUB til Dali Ikon6 MK2 gulvhøjtalere

Annonce