{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Mathias N
Mathias N
Tilmeldt:
12. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Cerwin vega al 1000 og forstærker! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen:)
jeg har købt mig et par lækker Cerwin vega al 1000 højtaler, og sammen med dem kunne jeg få en billig discount effektforstærker med fra skytec. så ville høre om det noget man tør at bruge sammen med dem?? da jeg har hørt en masse om at højtaler skal havde solide watt for at de ikke skal stå af og det kan en billig effektforstærker vel ikke give?:)
mvh Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega al 1000 og forstærker!
  • #1   14. aug 2014 watt er watt det afhænger hvor stor strømforsyningen er vis der står den kan yde 2x1000watt men strømforsyningen kun er på 500watt så kan den jo ikke yde de 2x1000watt smiley køb en t-amp de skulle være gode og yde godt ifølge mange herinde og man får en god forstærker til billig penge der yder de det oplyser smiley

  • Mathias N
    Mathias N Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. aug 2014 Det er en 2 * 1500 watt, men det har vel ikke noget at sige så længe man lade være med skrue helt op:)
    Så forskellen mellem en billig og en dyr forstærker er lyd kvaliteten og holdbarheden af selv forstærkeren??:)


  • #3   14. aug 2014 bedtyder ikke en noget hvor meget du skruer op bare du lære dit setup at kende og ved hvornår dine højtaler ikke kan klare mere = forvrænge et godt trick er at sidde lidt tæt ved højtaler og blive med at skrue op når du høre det forvrænger kik på den styrke de er på og så kender du ca der max minus lidt er altid godt smiley har du en forforstærker til den eller en forstærker med preout ? smiley

  • Mathias N
    Mathias N Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   15. aug 2014 okay, tak for rådene smiley
    jeg har ikke skaffet en forforstærker i nu, men har set på lidt forskelligt. men hvis man køber en forstærker med preout så har wattne vel ikke noget at sige, hvis man til kabler den effektforstærkeren? smiley


  • #5   15. aug 2014 nej så har watt fra den forstærker ik noget at sige når du bruger wattene fra effektforstærker smiley

  • Mathias N
    Mathias N Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   15. aug 2014 okay super, jeg har kigget lidt på Harman kardon 3490 forstærker,er det en der udemærket til prisen?:)

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #7   15. aug 2014 Jeg trak engang et par VE-12F med en 3490 og den trak dem fint, men den bliver nok lidt lille til AL1000. Men den har jo pre-out, så du kan altid opgradere med et effekttrin.

Kommentér på:
Cerwin vega al 1000 og forstærker!

Annonce