{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.741 visninger | Oprettet:

Valg af Højtalere {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne købe et par nye el brugte gulvhøjtalere jeg sætter pris på detaljer og god bund altså jeg var meget glad for Klipsch RF82MK2 som jeg havde .

Jeg lyttede til et par B&W CM9 som jeg faktisk også blev lidt vilde med Jeg havde egentlig set mig varm på et par Dali Ikon men synes klart b&wén bankede den på detaljer. Nu spørger jeg er der andet jeg lige skulle tage et lyt til evt billigere gerne brugt Altså vel detaljeret samt behaglig at høre på,

Højtalere jeg har synes godt om
Klipsch Cornwall II - beste højtaler til dato.
Klipsch RF82MK2
Klipsch SF1

KEF Model 107
System audio 1530 + sub
JBL TI5000 Mili model
NAD2 Kanon lille højtaler
Coral Beta 10" + Lawder kabinet hornladet.

Så ved man da lidt hvad jeg går efter

Stavefejlene er gratis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Højtalere
  • #1   22. feb 2014 Hvad med... Et sæt palladium?? smiley

    Ellers har XTZ fået rigtig meget ros, lige så har Tangent Prestige, jeg kender dem dog ikke selv, endnu smiley


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #4   25. feb 2014 Puha. Du kommer da lidt vidt omkring må man sige smiley

    Men jeg syntes ikke at være blevet klogere på hvad du reelt ønsker? Der er simpelthen så stor forskel på de overstående højtalere, at det er umuligt at se hvilken retning du gerne vil.

    Nå. Men du nævner selv cm9. Så kan du lide lyden i disse. Er jeg sikker på at du vil blive forelsket i et sæt 804s. Sådan et sæt stødte jeg på tidligere idag inde på hifi4all. God kontant bund og en fornuftig mellemtone. Men det er ikke derfor de skal købes. De skal købes for detaljerne og den behagelige diskant, som spiller fantastisk på det rigtige grej. Jeg vil dog advare, de straffer dig for et forkert forstærker valg!


Kommentér på:
Valg af Højtalere

Annonce