{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget værd er dali blue 6006?
  • #1   29. okt 2012 Mit bud ville nok ligge omkring en 1500kr for dali 6006

  • earth *
    earth * Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Svar: 25
    #2   29. okt 2012 Jeg havde ikke tøvet et sekund med at bytte, dali over cw til en hvertid her hos mig smiley

  • daniel p
    daniel p Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
    #3   29. okt 2012 begrund hvorfor? syntes nu mine er mere værd end li 1500 kr smiley



    men brgrund hvorfor li det sæt der?


  • earth *
    earth * Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Svar: 25
    #4   29. okt 2012 De 6006'er er Cw'erne langt overlegne mht lydkvaliteten..
    Har både haft 6006'er 8008'er og andre dali'er og de har altid levet op til en vis standard, hvilket så absolut ikke CW gør medmindre det handler om bass.
    Men det kommer jo helt an på hvilken musik du høre,
    hvis du er en af de unge der bare høre monotont techno så behold dine CW'er
    Men hvis du er mere til rock og andet musik vil jeg anbefale dali til enhver tid..


  • daniel p
    daniel p Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
    #5   29. okt 2012 er til musik med bass i smiley som hardstyle, dance og sådan noget som cascada smiley

  • #6   29. okt 2012 Dali 6006 giver da en fin bas i forhold til sin størrelse. Men jeg kan personligt med lide dali 606, da jeg synes den lyder bedre og er pænere.
    Jeg kan så ikke huske hvad nyprisen var på dem.


  • #7   29. okt 2012 Jeg havde helt klart beholdt dine cw'er... De dali giver måske fin med bas i forhold til sin størrelse men nu er de heller ikke særlig store... Til din type musik er cw vejen frem.

    Earth, Cw er bygget til at spille rock musik og de højtalere der fyrer den bedste koncert er nok cw... Men giver dig gerne ret i at lydkvaliteten er bedre på dali men nu er det 2 forskellige typer højtalere og derfor bør de ikke sammenlignes da de hver i sær har sine fordele og ulemper.. det kommer helt an på personen hvilket musik man hører og hvilken type lyd man går efter... smiley dette er selvfølgelig skrevet med et smil på læben

    Jeg ville til en hver tid vælge cw frem for dali men det er min smag.. Og jeg hører stortset alle typer for musik, Techno, country, rock, dubstep, og meget stille musik som enya og meget mere..


  • earth *
    earth * Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Svar: 25
    #8   30. okt 2012 rene k, kan kun give dig ret smiley
    Men i min verden er folk med CW højtalere personer som endnu ikke har boet sammen med en dame smiley hehe ej det er bare gas men som sagt hvis du vil have noget der bare kan tæske igennem lyden så køb cw smiley


  • #9   30. okt 2012 Earth, rart at du ikke misforstod det til noget negativt for det sker jo let når man ikke sidder over for hinanden smiley

    Haha ja den med damen kan jeg kun give dig ret i (næsten) men højtalere er et område hvor jeg ikke spørger om hendes mening... De skal være der og hun må være der smiley

    Ja og nu sys jeg heller ikke at mange af de gamle cw'er spiller dårligt... selvfølgelig er dali,b&o, b&w osv bedre spillende hvad angår lydkvaliteten men de er bare ikke det mere værd for mig eller jo vil gerne eje et sæt beolab 5 højtalere en dag men ellers forbliver jeg ved cw da de stiller mig tilfreds på mange punkter og det er bare lige lidt mere end dali osv... Jeg bryder mig slet ikke om sådan nogle smalle højtalere med mini basenheder i... smiley


  • #10   30. okt 2012 Jeg kan helt klart anbefale dali blue 6006... De spiller godt og har en god bas, Så kan folk sige vil.. Jeg har ikk fortrydt at jeg skiftede mine cw ud til dali...

  • #11   30. okt 2012 Jeg kan også bedre forstå dig Mike når nu det er en af de nyere serie cw du har haft men lyden er nu atter en gang en del pænere på de gamle dc serie osv i forhold til de nye... Dem der rigtig går op i cw, er ikke fan af de nye modeller.

Kommentér på:
hvor meget værd er dali blue 6006?

Annonce