{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

cerwin vega {{forumTopicSubject}}

hej kigger på nyt anlæg også tækte jeg på CERWIN-VEGA VE-8F men ved ikk om der vil være nok bas i da jeg høre meget techno da jeg godt kan lide noget man kan mærke men hvis det nu skulle være dem hvilken forstærker skulle jeg så have til dem.


eller hvad forstærker skal jeg have til CERWIN-VEGA VE-12F
men helst ve-8f


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cerwin vega
  • #1   11. jan 2010 cls 12 er også nogle der kan noget med techno, smiley

  • #2   11. jan 2010 kig brugt de gamle cv spiller 10000 gange bedre

  • #3   11. jan 2010 Tag IKKE deres CLS serie......de skiger sku i ørene.

    Deres nye XLS serie, er væsentligt behageligere at høre på.


  • #4   11. jan 2010 Yo, du kan da bare ændre på lyden så diskanterne ikke kører med fuld skrald smiley

  • #5   11. jan 2010 christian W

    Stadig ik det samme......

    XLS lyder bare mere harmonisk....og med mere lækkert lydbillede.


  • #6   11. jan 2010 okay, jeg har desværre ikke hørt de nye XLS i nu.

  • #7   11. jan 2010 Hvis det er Techno du høre ville jeg nok tage min. 10" bass gerne større. men tag ind i hifiklubben, eller tag hjem til nogle der har noget til salg, og se om det er noget for dig.

  • #8   11. jan 2010 Jeg kiggede også først på de der CLS, så jeg fik en tid høs hifiklubben for ligesom at høre dem. Jeg gik skuffet efter 5 min da jeg ikke kunne holde deres diskanter ud, de skriger som jeg ved ikke hvad! Har ikke hørt deres helt nye serie endnu, men jeg kan kun anbefale dem fra DC eller AL serien. De er langt mere behagelige at høre på. Og kan tage en lidt større belastning end CLS serien.

    bare min holdning..


  • #9   12. jan 2010 men altså hvordan spiller CERWIN-VEGA VE-12F

  • #10   12. jan 2010 Jimmi M.
    Det bedste ville være at tage ned og høre dem - så ved du præcis hvordan de spiller.


  • #11   12. jan 2010 Jacob R : Lad nu være med at udtale dig om modeller, du tydeligvis ikke ved noget om. Flere af de modeller du nævner, har slet ikke noget kammer til mellemtonen, med dobblerforvrængning til følge.

    De fleste CV højttaler fra 80'erne til start 90'erne er iøvrigt bygget på licens (for europa / nordeuropa) i Danmark. DC serien blev både udviklet og produceret i DK. Her var formålet, at producere nogen mere velspillende Cerwin Vega'er. Hvilket må siges at være lykkedes, prøv at sammenligne lyden fra forgængeren - AT serien med DC serien - og du er ikke i tvivl.

    DC serien kostede som følge heraf omkring 1/3 del mere end AT serien.


    De gamle (dansk producerede) serier havde meget kraftige kabinetter, men ofte var de (meget billige) mellemtoner bare sat direkte på fronten - og de fleste havde diskanter med en lidt skarp lyd.

    AL1000 har et regulært kammer til mellemtonen - hvilket jo var er nødvendigt, pga af mellemtonens størrelse.
    AL serien brilliere først rigtigt, når der spilles meget højt, som allroud højttaler vil jeg dog foretrække DC serien over AL serien.



Kommentér på:
cerwin vega

Annonce