{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

yamaha vs jbl {{forumTopicSubject}}


hej folkens.Jeg står og over vejer hvilke to modeler af højtaller jeg skal have .da jeg muligvis for solgt mit anlæg i næste månede.
modellerne er.
yamaha ns 777
eller
jbl e90
de skal trækkes af en harman kardon 980
Er der nogle der kan hjælpe med at sige hvilken i ville vælge og hvorfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha vs jbl
  • #1   20. jul 2009 kedeligt, har du tænkt på at gå ud og lytte en masse inden du bestemmer dig?

  • #2   20. jul 2009 majik. nu spørger jeg fordij jeg gerne vil høre jeres mening for snere hen når der er lidt flere penge skal jeg have XTZ

  • #3   20. jul 2009 Yamahaerne kan jeg ikke kommentere på da jeg aldrig har hørt dem, men JBL'erne spiller efter min mening rigtig godt, men skal dog først spilles til før de åbner sig ordentligt og får en dejlig varm mellemtone og lækker diskant. den nedre mellemtone og bas ændre sig ikke rigtigt, men lyder også fantastisk fra start af. og så går de helt ned til 34Hz så hvis det er rent musik du vil høre er disse rigtig gode til dette. til at se film er de også gode, men personligt er jeg vild med at man kan MÆRKE man er der når man ser en film, det kan man dog også med disse, men det var ikke nok til mig, så jeg købte en E250 dertil, men brugte den udelukkende når jeg så film.

  • #4   20. jul 2009 okay skal bruge det til musik.høre meget blandet lige fra techno til rock og pop.
    .men det lyder til jbl virker som en okay højtaler men vil være rart at høre andres meninger også om de yamaha.


  • #5   20. jul 2009 hvorfor sparer du så ikke nogle flere penge sammen og venter med at købe noget, i stedet?

    KØB DOG DET DU VIRKELIG GERNE VIL HAVE, og lad være med at spilde din tid og penge på ting du ved der skla ud af døren igen

    du taber jo penge hver gang


  • #6   20. jul 2009 majik jeg vil ikke sige jeg spilder mine penge for vil stadig prøve noget forskelligt så bare det er en lille smule bedre end det jeg har er jeg tilfreds . men kan godt se hvad du mener . men vil bare gerne prøve noget andet også kom jeg med de 2 forslag . som jeg nok kommer til at leve 2 år med ca. så derfor spørger jeg hvilke af disse 2 højtaler jeg nævnte var bedst

  • #7   21. jul 2009 mine krav for højtaller skal være god bass .gør ikke noget der er lidt tryk på da de skal bruges til stereo uden sub.men de må stadig ikke vattet i mellem tone eller diskant må gerne være lidt dataljerig


    hvilke af disse to passer bedst ind.

    jbl e90
    http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-e90-e-691p.html

    eller

    yamaha ns-777
    http://www.cinemagic.dk/shop/yamaha-ns-777-sort-3169p.html

    er der nogen der kan komme med nogle gode råd til hvilken en jeg skal vælge.



Kommentér på:
yamaha vs jbl

Annonce