{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Så kom dagen... {{forumTopicSubject}}

Ja som kom dagen endelig.

Mine basenheder er afleveret til reparation for nye skumgummiophæng.

Valget faldt på www.basrep.dk efter nøje overvejelse.

En af grundene til jeg valgte ham, er at han osse har en skabelon til at ligge så han kan skære 8 nye gummiklodser som selve enheden er ophængt i.

Sådan en omgang med nye skumgummiophæng og gummiklodser koster 1100 med materialer og arbejdstid. Og det er faktisk en fin pris, når man sammenligner med hvad 2 nye Kina-enheder fra Jamo koster, plus jeg selv skulle skære 8 nye klodser til ophænget i CBR systemet.

Men jeg havde osse muligheden for at benytte www.soundfix.dk men jeg valgte tilbudet fra basrep, da soundfix ikke laver nye gummiklodser men kun skifter ophængene på basserne.

Så jeg havde i alt 3 tilbud at gå efter.

www.basrep.dk

(udskiftning af membranophæng og klodser 1100 kroner)

www.soundfix.dk

(udskiftning af membranophæng 799 kroner dertil skulle jeg selv lave nye klodser)

www.hoejttakerbutikken.dk

(originale erstatnings-enheder fra Jamo, som svare til de originale, plus jeg osse selv her skulle skære nye klodser til ophænget)

Så valget faldte på basrep´s tilbud på de 1100 for nye membranophæng og 8 nye klodser, plus han montere klodserne i CBR røret.

Plus jeg har handlet brugte højttalere med manden før og jeg har hørt mange gode ting om manden inde på www.hifi4all.dk.

Så det blir spændende at få dem hjem igen og få dem monteret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom dagen...
  • #1   31. maj 2009 Ganske god måde at beskrive valget af firmaerne. Kan helt sikkert hjælpe andre, hvis de står og skal have gjort noget ved deres ældre højttalere.

    - Hvor lang tid går der så, før du kan sætte enhederne i højttalerne og høre på de "fornyede" højttalere?


  • #2   31. maj 2009 hvad er det for nogle klodser??? har du nogle billeder?

  • #3   31. maj 2009 Casper T

    Jepp det var osse en af ideerne med at fortælle hvad jeg har besluttet mig for.


    * MAJIK CABLE GUY *

    Jo jeg kan smide lidt billeder i fotoalbummet når jeg får dem hjem igen. Regner med jeg har dem igen sidst i næste uge.

    Dr. M A D S E N

    Jepp det har jeg tit og ofte gjort af den grund at jeg på daværene tidspunkt ikke kendte til andre reparatøre indenfor faget. Grunden til, at jeg har valgt at tilføje de andre muligheder i tråden er simpelthen sådan at folk kan se hvilke muligheder man har. Jeg er i øvrigt sikker på at der osse findes andre fagfolk indenfor området


  • #4   31. maj 2009 fin tråd, jeg fik engang lavet et sæt 6½" peerless auto højttalere ved ham.
    det skulle han have 600 for. og var da også ganske tilfredt med resultatet.
    så kan også anbefale ham, fin fyr der er til at tale med.

    så nu glæder vi os da til at se dit resultat.


  • #5   31. maj 2009 Jeg kan også kun sige godt om ham, Købte nogle dali blue 2002 af ham (til min mor) og det spiller bare,.

  • #6   31. maj 2009 Jepp jeg skal nok smide billeder op, så snart de kommer ind af døren igen.

    Både før og efter de blir monteret i højttalerne igen, så i osse kan se hvordan princippet fungere


Kommentér på:
Så kom dagen...

Annonce