{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

Stander/reol-højtalere {{forumTopicSubject}}

Hejså HG.

Jeg går med planerne om at skulle have mig nogle stander/reol-højtalere, da jeg synes at mit værelse er for lille til at have større højtalere:) (har lige haft jamo classic 10)...og så ville jeg forhøre mig om hvilke der er bedst? altså til at fylde hele tone-området?...en højtaler med klar og tydelig diskant/mellemtone og som gerne må kunne levere noget bas, og evt. nogle subwoofere som ville spille rigtig godt sammen med nogle stander-højtaler :)...

mit værelse er nok ikk ret meget mere end 6-8m2?...

forstærker der skal drive dem spekulere jeg selv på senere ;).

budgettet er ikk fastlagt endnu, da det ikk er noget som ligger lige indenfor række vidde men, derfor vil jeg gerne vide lidt om hvem der generelt har gode oplevelser med sådanne højtalere, så jeg ved hvad jeg KAN kigge efter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stander/reol-højtalere
  • #1   28. jan 2009 (link fjernet)

    de skulle efter sigende spille ret godt og være noget af det der giver mest valuta for pengene


  • #2   28. jan 2009 Ja, det er en god højttaler. har den selv (kig profil) men den er for står til værelset. kig efter nogen sattelitter og en 8-10 tommer sub. f.eks. B&W har nogen udemærket sattelitter. det ville jeg gøre hvis jeg var dig. XTZ kræver også et monster af forstærker.

  • #3   28. jan 2009 System Audio laver nogle rigtig fede reolhøjttalere i mange forskellige størrelser og kvalitetsniveauer.

    (link fjernet)

    Priserne starter ved 1.600-1.700,- pr. stk.


  • #4   28. jan 2009 skulle jeg ud og finde noget idag, så havde jeg ledt efter noget brugt..

    1: du får mere for pengene, ved at købe brugt, for de samme penge hopper du en klasse eller 2 op i kvalitet, og får en del mere glæde ud af det

    2: du sparer at tabe en DEL penge på at købe det brugte, HVIS det ikke liiige var det du ville have (så kan man skifte lidt oftere)

    3: efter hvad du angiver, er du ikke ret gammel, så du flytter jo muligvis også inden for en rimelig fremtis, og har du købt brugt, så har du muligvis større mulighed for at finde noget nyere der passer i det nye rum

    men hvad ar du af budget?


Kommentér på:
Stander/reol-højtalere

Annonce