{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Nyt Surround til hjemme bio, hvad vil i anbefale. {{forumTopicSubject}}

Da det er ved at være tid til at opgradere systemet vil jeg hører jeres indput til et kommende setup. Højtalerne er som nedenstående, så det jeg vil opgradere er værket der skal drive det.

Jeg har pt. et 5.1 setup men vil have muligheden for at kører 7.1 når pladsen engang tillader det. Min. kravende er et nyt system der kan håndtere de fleste lydformater hvis ikke dem alle.

Højtalere Dynaudio Excite:
X36- Front
X22- Center
X16- Bag
500- Sub

Jeg har haft flg. muligheder for tanke:

1. Prosesser: Marantz AV8802A
Effekt: Marantz MM8077

2. Prosesser: Krell Foundation 4K UHD
Effekt: Krell THEATER 7

3. Prosesser: Sunfire TGR-401
Effekt: Sunfire TGA-7401

Hvad er jeres pros & Cons til ovenstående, og har i andre anbefalinger, som i syntes vil gøre sig mere egnet, lad mig endelig høre.

OBS: Billederne er vejledende blot for at syns skyld.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Surround til hjemme bio, hvad vil i anbefale.
  • #1   24. apr 2017

    profilbillede
  • #2   24. apr 2017

    profilbillede
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #3   25. apr 2017 Jeg tror ikke du komemr til at savne noget som helst uanset hvad du valgte af ovenstående.

    Hvis du er frisk på at købe direkte fra usa, så har emotiva fine produkter til en god pris.

    Har du set på Anthem's produkter?


  • #4   25. apr 2017 Hej Lars

    Emotiva har jeg ikke kigget nærmere på, men vil da lige se hvad de har at byde på.

    Hvad Anthem angår troede jeg egentlig også at det var den vej jeg skulle gå. Lånte en MRX 700 i en uge og blev mildest talt skuffet, ud over den smarte kalibrering og de trådløse features, som jeg anser som værende nice to have.

    Syntes jeg ikke rigtig at lydoplevelse/kvalitetten heraf levede op til min forventninger, hvilket i min optik er need to have. Så derfor søger jeg lidt andre veje.

    Har ikke selv erfaringer med lyd og kvalitet af ovenstående processorer og derfor kunne der være rart med lidt feedback, skulle der være nogle der har erfaringer med disse produkter/producenter. Det behøver nødvendigvis ikke at være den eksakte type jeg referere til.


Kommentér på:
Nyt Surround til hjemme bio, hvad vil i anbefale.

Annonce