{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Hjælp - opsætning {{forumTopicSubject}}

Hej nørder. Håber I kan hjælpe.
Har lige anskaffet et nyt tv, forstærker og cd-blueRay. Er som følger:
LG tv med 4 hdmi indgange, Marantz receiver NR 1606, Sony Blue Ray afspiller S1700.
Hvordan kobler jeg TV sammen med TDC boksen / Marantz forstærkeren / Blue Ray afspilleren / TV således, at jeg frit kan vælge om det er højttalerne i tv'et vi lytter på eller der skal lidt smæk på ?
Er ikke den store nørd, men nyder da en god film eller koncert, hvor ørevoksen kan blive løsnet ?? TV avisen behøver jo ikke nødvendigvis at høres med subwoofer og alting ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - opsætning
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   3. nov 2016 Alle dine kilder forbinder du til marantz receiveren, og den er så forbundet til dit tv.
    Typisk er det tv du vil se uden den store lyd, så det er oplagt at du vælger 'Pass Through' for tdc boxen men alternaivt kan marantz'en sættes op til at det er sidst benyttede kilde der altid er Pass Through for.


  • #2   10. nov 2016 Hej Lars. Tak for dit svar. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at afprøve dit råd endnu. Men det er selvfølgelig tanken at forstærkeren og wooferen er slukket helt ( ikke bare stand-by ) for at spare lidt strøm og så tror jeg desværre ikke dit forslag kommer til at virke. Men jeg prøver når jeg kommer hjem. Tak for at du gad bruge tid på det foreløbig. Melder lige tilbage når jeg får afprøvet det.

  • #3   18. nov 2016 Hej Lars. Så fik jeg sat det i system og så længe Marantz ikke er helt slukket, virker det. Tog lidt tid at finde ud af opsætningen i brugsforvirringen. Tak for hjælpen endnu en gang.

Kommentér på:
Hjælp - opsætning

Annonce