{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

kenneth s
kenneth s
Tilmeldt:
13. feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

sub i midt a et hifi bordet. hjælp {{forumTopicSubject}}

har lige købt mig nyt anlæg... receiver, højtalere, fjernsyn og ps3. og så mangler man jo et bord som ser nice ud. subben er lidt stor og syntes den godt kan være lidt for meget når den bare står ved siden a. ser sku i mine øjne forkert ud!!!
og så tænkte jeg... bygger sku mit eget som er en smule praktisk.... er udlært rustfast kleinsmed og har både laser og vandskære til rådighed. havde tænkt at lave en aflang oval rack med 3 plader i henholdsvis aluminium og rustfri som topplade i pladerne bliver der laser skåret et firkantet hul i midten så subben kan stå inde i bordet. toppen af subben skal lægge plan med top pladen så jeg kan have min ipod dock stående oven på subben. subbens farve er piano sort. tror selv det ville se mega lir ud. og en hel del anderledes end nået andet der er set!!!
MEN... har i nogen men'er. tænkte: den kan da ik lave så store vibrationer i bordet hvis det har luft ud til bordet.
subben kommer til at stå 100% i midten og sammen med center og front. hvilket de fleste brugsforvirringer anbefaler. goft nok på deres tegninger ved siden a bordet. men som jeg ser det må det her sku da så være det ultimative sted at stille den. eller hva??? kom med nogle men'er hvis de er der. som prikken over i'et vil jeg samtidig lave fjernbetjent motoriseret højde indstilling på fladskærmen!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub i midt a et hifi bordet. hjælp
  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #1   13. mar 2008 Mange for langt bedre lyd ud af at stille sub'en i et hjørne.

  • #2   13. mar 2008 har gjort det samme som du vil gøre, min sub er hjemmebygget satan på 65 kg. og jeg bare sat nogen af de gummi dutter man sætter under stole. dem har jeg så lagt oven på suben en i vært hjørne, og så en glas plade oven på! det ser mega nice ud XD....! og det vibrere overhovedet ikke!!!!! og andgånde lyden ja.... jeg fik kun bedre lyd af det.

    så kan kun andbefalde det.

    mvh dennis.


Kommentér på:
sub i midt a et hifi bordet. hjælp

Annonce