{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.036 visninger | Oprettet:

Ny Subwoofer (HJÆLP!) {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg står lidt i en kedelig situation, hvor jeg bliver nødt til at skaffe mig af med min elskede subwoofer.
Det er en Cerwin Vega ve-28s, har været virkelig glad for den!
Jeg leder efter noget der er tilsvarende, også gerne lidt vildere måske.

Har kigget lidt på en Dali S1.5, 15", Men har svært ved at finde noget andmeldeser eller lign. af den.
Så håbede på at nogen herinde kendte til den, eller har nogle andre bud på hvad jeg kunne anskaffe mig!
Mit budget er på ca. 4500, køber gerne brugt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Subwoofer (HJÆLP!)
  • #1   18. dec 2015 Hej jeg har haft den Dali 15" og efter min mening er den ik noget at råbe hurra for, jeg har bygget en selv står mig i 3500kr dele købt brugt på dba, men jeg ville gå efter mærket sunfire, eller svs ved godt de måske er lidt over dit budget men som jeg har gjordt kommer man langt med hjemme byg hvis pengene er små.

  • #2   18. dec 2015 Ja okay, så bliver det nok ikke den! Vil da lige checke op på sunfire og svs.
    Jeg har ingen forstand på enkelte dele til subs, og generalt bare at bygge sådanne ting. Så det er desværre ikke en mulighed for mig! smiley


  • #3   18. dec 2015 Nej det er helt ok jeg var også helt ny i det da jeg byggede min men resultatet var overraskende godt når men kan jo også godt være du kan få en bedre opfattelse af Dali 15" end jeg gjorde, der kan være mange ting der spiller ind på der jo, jeg har også Dali HT nu og syntes det er er godt mærke har bare ik været vild med deres sub. Hvor stort er dit rum den skal være i

  • #4   18. dec 2015 Ja okay, kunne godt være jeg skulle prøve at sætte mig ind i det så. Det er en aflang stue, den er 4.5 meter lang, og 5.5 meter bred. Angående dali, har min bror og nogle af hans kammerater snakket godt om mærket generelt, men ingen af dem har hørt 15".

  • #5   18. dec 2015 Dali er også et godt mærke ingen tvivl jeg blev bare skuffet over deres sub, men tror også det har meget at sige hvad rum den står i og hvor henne i rummet, men ellers se hvad der er på brugt markedet b&w laver også nogen der ser gode ud, har bare aldrig hørt dem.

  • #6   18. dec 2015 Hvad er det ved dali subs, der skuffer dig? Jeg har kigget lidt efter b&w syntes bare ikke der var noget spændende smiley

  • #7   18. dec 2015 I mine øjne er B&w dyre ift ydelse og Dali bare ikke imponerende. Fra ikon serien og ned ihvertfald.
    Til gengæld syntes jeg Svs sparker r....
    Men ift cervin Vega blir jeg lidt nysgerrig på hvad du mener med vildere:). Cw kan nok sparke højt, men ikke præcist da:).
    Det kan Svs og de går dybt.
    Klart anbefaling herfra og fornuftige priser ift ydelse


  • #8   18. dec 2015 Jeg er nok bare en CW fanboy, har et par DC-15 stående i stuen ovenpå, og har bare været forelsket i CW siden jeg købte dem. Har også været ovenud tilfreds med min VE-28 S. Jeg har dog ikke særlig meget forstand på noget af det her, jeg kan bare godt lide når det ryster i hele huset når jeg ser film og høre musik smiley

  • #9   18. dec 2015 Har dog kigget lidt på en SVS-SB 2000, og det ser rigtig fornuftigt ud, ville dog gerne upgrade til en 15" enhed, da min ve 28 har 2x 8" enheder hvilket af hvad jeg har læst svare til en 12" smiley


  • #11   18. dec 2015 Når okay, det var da rart at vide! Har kigget på xls-15 kan bare ikke finde nogle brugt. og den står til 5000 på hifi-klubben smiley

  • #13   19. dec 2015 Kan rigtig godt lide lyden fra min VE-28, Men som nævnt længere oppe, har jeg et par CW DC 15 også, og er helt vild med den bas de 15" enheder giver, de ryster virkelig i det hele. Men fed feedback, det er lige det jeg leder efter, da jeg kun har haft min VE-28 smiley


  • #14   19. dec 2015 Xtz blev nævnt i en anden tråd, kiggede på XTZ 12.17 Subwoofer. Ved ikke om der er nogen af jer der har erfaring med dem? smiley

  • #16   19. dec 2015 Så skulle der da hellere være deres 21" version.. smiley Men det får jeg aldrig råd til.

  • #18   20. dec 2015 Kunne godt forestille mig de rykker godt og grundigt i tingene!

Kommentér på:
Ny Subwoofer (HJÆLP!)

Annonce