{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Cerwin-Vega - første gangs køber {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går og leger lidt med tanken om at investere i noget bedre anlæg, og har så været inde og kigge på hifiklubben hvor jeg faldt over en center højtaler og 2 front højtalere fra Cerwin-vega, men jeg har ikke penge til at skifte det hele ud med det samme, så tænkte på om det anlæg jeg har nu, evt. kan trække front og center højtalere fra Cerwin-vega? eller skal jeg have en reciever først?

Center:
(link fjernet)

Front:
(link fjernet)


Kan godt lig Cerwin-vega designet med gidder sku ikke have 2 kæmpe kasser stående, derfor er det de kompakte, og så self. pga. prisen smiley

Er der evt. et sted på nettet det er endnu billigere?


Hilsen Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin-Vega - første gangs køber
  • #1   26. jul 2007 køb noget andet og lær det fra starten af......... bare mine 50 øre

    kig evt dali


  • #2   26. jul 2007 Ja hvorfor lige CV? Det er da bare så super øv altså.

  • #3   26. jul 2007 Hvis det var mig tror jeg ville købe reciver først tror ikke den ville kunne trække aandre højtaler end dem du har, den er jo bygget til at passe sammen det du har nu er det ikke? så ville jeg ikke begynde oh smide andre højtalere til og resiker det brænder af.

    Men du kan altid tage ned og høre om du må låne et sæt med hjem.


  • #4   26. jul 2007 Hej

    Jeg har skrevet til hifiklubben, og fik afvide jeg kunne købe Dali concept istedet, stadigvæk de små vi taler om, fik også afvide at CV og DALI ikke tager så meget, så mit anlæg skulle kunne klarer det, har ikke 4500 til en reciver, men kan godt samle 1500-2000 sammen til højtalere smiley


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #6   26. jul 2007 den "forstærker" du har dig der, den kan ikek trække sådanne højtalere.. det er den slet slet ikek bygget til.... det væreste der vilel ske er at dine højtalere går i stykker, og mig bekendt så dækker garatien ikke på forkert brug....

    køb en reciver først, og evt. nogle jamo classic 8 (brugte) så får du meget bedsre lyd..

    men reciver først, og så højtalere.. det ville være bedst...


  • din mor
    din mor Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 22
    #7   26. jul 2007 Og da absolut ingen grund til at købe små vega'er, så er meningen væk.

  • #8   26. jul 2007 #X X

    Har ikke plads til de store, plus de koster for meget..


    Hvilken reciver skal jeg købe så? hvilket mærke osv.


    Mvh.
    Kasper


  • #9   26. jul 2007 hvor meget vil du ofre?

  • #10   26. jul 2007 hvad med dem her?

    de er helt sikkert bedre finish bedre kabinet og ikke bare bygget til at buldre, et OK første-gangs-køb til under en million milliard

    tror jeg havde startet det


  • #11   26. jul 2007 link ronnie FFS

    (link fjernet)


  • #12   26. jul 2007 Ved ikke hvor meget jeg vil ofre endnu, for aner ikke hvad jeg skal smide efter en reciver :S regner med at købe en brugt for har dog fået fortalt jeg skal ofre en 4500 ca. og det er penge jeg ikke har pt

  • #13   26. jul 2007 så kør med den du har, men forvent ikke det store, MEN som de andre skriver, så kan det ske at gå ud over dine nye httere hvis du prygler dem for meget

  • #14   26. jul 2007 Det er sku svært at finde rundt i det her smiley har du et forslag til en reciver? så har jeg da noget at gå efter på brugt markedet smiley

    Har fået fortalt at sony's skulle være fine fra en bruger mens en fra Hifiklubbken siger at de på nogle af deres modeller har løjet omkring hvor mange watts de har..

    NAD skulle tilgengæld være gode, men de er da godt nok også pakket ind :S


  • #15   26. jul 2007 Spar mere op, du vil ikke fortryde det... Og vil stærkt anbefale dig og købe nogle af de ældre vega´er.. Da det er noget bedre!

  • #16   27. jul 2007 skal de være vega skal det være AL eller DC

  • #17   27. jul 2007 kasper A - Der er et sæt dali concept 2 til salg på dba.dk til 1300kr.

  • #18   27. jul 2007 Tror jeg holder mig til DALI så, for CV's design er fedt nok til de små kompakte højtalere, men ikke de store..

    #Morten A
    Hvis du jeg laver et mindre fjernsynsbord end jeg har planlagt kan jeg få plads til et par gulv højtalere, hvis de skal hedde DALI hvilke skal jeg så vælge uden at skulle smide så voldsomt meget efter dem? vil kigge efter brugte


  • #19   27. jul 2007 Hej igen,

    Spare lidt mere sammen og så køber jeg en reciver først, vil gerne lidt påpege at hifiklubben ikke forslog at købe reviceren senere, det tænkte jeg selv jeg kunne, da den er møg dyr smiley

    Tak for hjælpen, vender tilbage når der er flere penge i kassen


Kommentér på:
Cerwin-Vega - første gangs køber

Annonce