{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Søger ekspert i pioneer vsx-921 {{forumTopicSubject}}

Søger én som virkelig har styr på opsætning af min vsx-921. Har selv rodet med brugsforvirring i 6 timer og har nu givet op ?? sys min opstilling spiller "fint" men langt fra optimalt. Kan bl.a. Ikk få min aktive SUB til at spille (har den gjort før) indstilling af MCACC driller mig også. Så søger én fra københavnsområdet som har tid og lyst til at kigge forbi mig en times tid, selvfølgelig mod betaling. Det drejer sig om 5 mindre højttalere og en aktiv sub.. Nogen som ka hjælpe ? ??


Kommentarer på:  Søger ekspert i pioneer vsx-921
  • #1   19. sep 2015 Jeg mener at ved mange nyere surround receivere, skal højtaler indstilling sættes til small. For at subwoofer får signal. Ved large skulle højtalerne spille normalt, men uden signal til subwoofer. Mange har haft spurgt om den slags herinde. Hvad jeg lige husker.

  • #2   19. sep 2015 Har selv en ældre vsx forstærker og der er det som Dennis skriver. Ved large spiller sub ikke og ved small spiller den.

  • #3   20. sep 2015 Hvis du skal have din sub til at spille kan du gøre 2 ting

    1: Du kan sætte dine speakers på "small". Når de er sat på small, og subben på "yes", en delefrekvens på f.eks. 80, så spiller subben fra 80 og ned.

    2: Du kan også sætte dine speakers på "large" og din sub på "yes"
    - her vil subben ikke spille.
    Her skal subben stå på "plus". Nu vil dine højttalere spille så dybt de kan, og subben køre lidt sit eget løb, dvs subben og dine andre højttalere kan godt overlappe hinanden, frekvens mæssigt. Dette vil ikke ske i forslag nr 1.

    Hvis der er andet, smid en besked, så kan jeg guide dig.

    Mvh


  • #4   21. sep 2015 Tusind tak for jeres svar.
    Men den er gået fra at have spillet, til slet ikk at ville spille.


  • #5   21. sep 2015 hvad med Subwooferkabel virke det og bruge du den rigtigt

  • #6   21. sep 2015 Du kan evt uploade et par billeder af dine indstillinger. Så kan jeg sige dig hvorfor,

    Mvh


Kommentér på:
Søger ekspert i pioneer vsx-921

Annonce