{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Gode baghøjttalere {{forumTopicSubject}}

Søger nogle gode baghøjttalere. Indtil videre er mit setup en Nad t744 receiver, et sæt Audiovector c2 og en Cerwin Vega rl28w sub. søger nogle passende baghøjttalere. men er lidt tom for bud. nogle der kan give mig nogle ideer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode baghøjttalere
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   10. mar 2014 Hvorfor ikke gå efter hvad du i forvejen har?
    Hvad med et sæt audiovector m1.

    Det er ikke så ofte jeg ser dem, men det er heller ikke en højtaler jeg kigger specifict efter. Men de koster vel en små 2500-3000,- brugte.


  • #2   10. mar 2014 Kender ikke så meget til audiocector. Er dog glad for mine fronthøjttalere, til prisen spiller de godt

  • #3   12. mar 2014 Hej har samme problem som dig jeg ved ikke lige hvad jeg skal vælge har du prøvet noget forskelligt eller hvordan står du i sitiationen lige pt, måske vi kunne hjælpe hinanden i den forbindelse.

  • #4   12. mar 2014 Ku vi godt ja. Har pt 2 cerwin vega 5m tror jeg de hedder og de dur ikke som baghøjttalere. De er for tunge at drive. Ville gerne have en der kan hænges op også

  • #5   12. mar 2014 Tim, de cv'er er heller ikke lige det bedste generelt så med en udskiftning til noget andet vil du opleve stor løft i lydkvaliteten.

    Jeg var nok også blevet i audovector men de forskellige serier kender jeg desværre ikke så meget til endnu. Ellers så kan xtz klart anbefales ala 99.26 mk2. generelt et lækkert mærke..


  • #6   12. mar 2014 Er jeg klar over. Men de var med i et godt bud dengang

Kommentér på:
Gode baghøjttalere

Annonce