{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

Aktive højttalere & pre-outs {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg står og skal til at investere i en ny surround-receiver. Jeg har valgt at bruge aktive højttaler i mit setup i form af B&O Beolab 8000. Jeg har tænkt mig at købe en Onkyo TX-NR818 som har 9.2 pre-out.

Mit spørgsmål er så nu. Kan man ved brug af aktive højttalere stadig godt bruge alle Onkyo TX-NR818 features? Altså tonekontrol, equalizer af hver enkel højttaler, Audyssey MultEQ XT32 romkorreksjonssystem osv.

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Dahl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktive højttalere & pre-outs
  • #2   2. jul 2013 Okay.
    Jeg havde tænkt mig bare at bruge almindelig phono stik i begge ender da jeg synes man kan få bedre kvalitetskabler der end ved powerlink. Men kan man bruge phone stik med trigger?


  • #4   2. jul 2013 Ja, det ville være et godt alternativ - tak

    Er der nogen der kan svare på det med de aktive højttalere og receiveren features?


  • #5   2. jul 2013 Om det er over pre out eller ud af højttaler udgangen burde ikke have noget at sige. Det har i hvert fald intet at sige her hvor jeg kører mine front og sub over en anden forstærker via preu out og center samt bag højttaler kører over udgangene, og alle funktioner fungerer fint for begge dele smiley Jeg har en H/K avr 247 smiley

Kommentér på:
Aktive højttalere & pre-outs

Annonce