{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

kfalken b
kfalken b
Tilmeldt:
1. maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Nyt setup 2.1 soundbar ell.?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg mangler et ok setup til min stue, hvad skal jeg vælge??
pris max6000kr
Til at starte med vil jeg lige fortælle at jeg kommer fra et Dali suite 2.8 5.1 surround setup med en Pioneer sc-lx73 receiver.

Men da jeg skal igang med komplet hjemmebiograf i at andet værelse med indbygnings højtalere osv... til ca 30000.-
vil jeg meget gerne kunne afspille lidt fin lyd i stuen stadigvæk!
Jeg har kigget lidt på Harman Kardon bds370w som jeg har fået en pris på 5700kr, hvilket jeg lige umiddelbart synes er fint til det, det skal bruges til..

Har i nogen andre alternativer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt setup 2.1 soundbar ell.??
  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #1   15. nov 2012 Har lige været i expert for at høre det! og det lød ok synes jeg, men selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med mit gamle dali/pioneer. Søger heller ikke et der skal erstatte dette da jeg skal ha lavet en hjemmebio i et værelse på 1.sal smiley
    I stuen har jeg et LG Cinema 3D LW650W 55"


  • #2   15. nov 2012 jeg har et harman kardon SB30 soundbar jeg gerne vil sælge hvis det er? smiley

    Det har vundet en EISA award for bedste soundbar 2012-2013 smiley
    og en CES (tror jeg det hedder?) innovation/design award også i år smiley

    jeg har selv haft købt det, som erstatning for mit tidligere stereo setup som bestod af; Primare i30 forstærker og Primare A30.2 effekt og Audiovector S3 Avantgarde!

    og jeg må sige...jeg er meget imponeret over lyden i denne "2.1" soundbar, og den trådløse subwoofer gør det nemt at placere smiley


  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   15. nov 2012 Skriv endelig nogen link smiley

  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   16. nov 2012 Bryder mig ikke om designet på audioengine smiley De nye højtalere jeg skal have skal hænge på væggen og der dur audioengine desværre ikke...

  • #8   16. nov 2012 du kan jo også prøve og tage ud og høre harman kardon anlægget om det skulle være noget for dig, jeg har selv været i fona for og få en lytter til det smiley jeg syns ikke det er så ringe, også er der jo bluray afspiller i den samt blueray 3d smiley

  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #9   16. nov 2012 Som skrevet højere oppe så har jeg fået det demonstreret i expert, og ja det spillede skam helt fint! Søger bare lidt flere alternativer smiley

  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   16. nov 2012 Forstå ikke helt den første linje! Men går ud fra du prøver at være ironisk! smiley
    Og i den forbindelse synes jeg ikke den aktive højtaler du linker til passer ind i min stue og på min væg smiley


  • kfalken b
    kfalken b Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #12   25. nov 2012 Efter at have kigget på diverse harman kardon, sony, philips, bose satellitter...
    Og bevares nogen spiller da OK, men jeg endte i stedet med at købe et par Focal Profile 918 smiley
    Så nu mangler jeg en receiver!! Har pt kigget på en 5.1 så jeg senere hen kan udvide til det.. Dem jeg har i kikkerten indtil nu er Marantz sr7007 og Onkyo sr-nr818..
    Nogen der har lidt erfaringer med dem sammen med focal?


    profilbillede
Kommentér på:
Nyt setup 2.1 soundbar ell.??

Annonce