{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.032 visninger | Oprettet:

Bedste Surround Receiver til max 20000kr {{forumTopicSubject}}

Er ved at kigge på ny Surround forstærker til max 20000kr
Krav at den gerne må have noget power i form af nogel gode watt og narturligvis spille hammer godt.Den må gerne være fremtids sikret som med de forskellige muligheder som mange forstærker kommer med i dag
Har kig lidt på:
NAD T787 surround receiver 19999 kr
Onkyo - TX-NR5009 surround receiver 19995 kr
DENON AVR-4311 surround receiver 13999 kr
Sony STR-DA5700ES surround receiver 19995 kr
Marantz AV7005+MM7025+MM7055 koster lidt mere 24995 kr
Synes den fra Marantz lover godt

Har selv nu en Onkyo SR607 surround receiver som faktisk gør det ok,men vil gerne have noget bedre så mine Audiovector kan få fuld udbytte af lyden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Surround Receiver til max 20000kr
  • #1   17. maj 2012 Har du overvejet at få nogle effektblokke koblet på i stedet for at investere alle pengene i én receiver?

    Eventuelt investere i en brugt receiver og så finde nogen interessante effektblokke at slutte til?


  • #2   17. maj 2012 fremtidssikre det er sgu nok ikke pisse nemt , husk dit anlæg spiller ikke ringer lige pludslig bare fordi der kommer nyt eller nye formater....

    umiddelbart er den Denon 4311 vel allerede et par år gamel , de nye slutter på 13 i model navnet og ikke 11, så den står vil snart for udskiftning?

    Nad kan vil løbene opgraderes med deres MDC?

    Marantz der er det vel et spørgsmål om at skifte processor, så man vel med på det nye

    der er en herinde fra der har skiftet fra Denon 4311 til Pioneer lx85, efter han havde lyttet til en Marantz

    så hvad med Pioneer


  • #3   17. maj 2012 Christian T det NAD sæt ser godt ud men er mere ind hvad jeg vil give for et brugt sæt Springer lige mit budget.
    Tommy H Den Pioneer LX85 ser også lækker ud.Der er mange muligheder i den forstærker kan jeg se.Denon 4311 skulle gerne være den nyest de har lavet efter Hifiklubben.Kan se AV-Connection har Pioneer LX85 til 14295 kr. hvis den er så god som de ligger op til en det jo sprød pris.Ved du hvem det er der har købt den Pioneer?


  • #4   17. maj 2012 Den Denon er helt sikker den nyeste , men derfor kan den
    Jo godt ha et par år på bagen

    Hvem der har den pioneer , kan jeg ikke huske
    men prøver lige om jeg kan finde ud af det
    Vh Tommy


  • #5   17. maj 2012 Jeg har lillebroderen til den Pioneer, LX-75 som er 97% magen til, samme udgangseffekt i 8ohm, samme strømforsyning osv, og jeg er også meget tilfreds. Du kan roligt pille den Denon 4311 af listen, den tæver den sønder og sammen.

  • #6   17. maj 2012 Du kan også kigge på den her:
    http://www.tapeconnection.dk/search.aspx?sval=anthem&product_number=5821015

    Har lige læst en test hvor den vinder over både Denon 4311, Onkyo TX-NR 5009 og Pioneer LX-85. Den skulle have en total overlegen rumkorrektion, hvor man kobler pc på, og udnytter regnekraften derfra.


  • #7   17. maj 2012 Forresten Sony'en var også med i den test, den fik også tæv.

    http://www.lydogbilde.no/test/fire-high-end-hjemmekinoreceivere-feb-2012


  • #9   18. maj 2012 jeg har lige købt en pioneer sc-lx85. havde en denon 4311 før.
    denon spiller godt nok, de har bare ikke så mange kræfter
    min pioneer trækker et dali mentor sæt og det gør den rigtig godt både til film og musik.
    jeg ville nok anbefale
    pioneer eller marantz da man får en del for pengene i


  • #10   20. maj 2012 Så har jeg købt ny forstærker og valget blev Pioneer LX85.Jeg tog turen helt til Odense få at lytte og se den.Kan godt lide at der er så mange muligheder med den forstærker (Hvis man ellers kan få det til at virke.Fik en snak med sælgeren fra AV connection at denne Pioneer forstærker skulle være nem at indstille og opstille fra start,og feks onkyo som jeg har nu skulle værre noget mere svær i opstillingen.Da jeg kom hjem og gik i gang med at samle det hele på LX85 kunne jeg hurtig se at indstille og juster på Pioneer er meget meget værre ind på min Onkyo,synes virkelig at samle indstille og juster på LX85 er meget krævene og flere ting har jeg pt ikke kunne få til at virke.Har efter et par dage fået lytte på LX85 i stuen musik og surround.Synes den spiller godt men synes ikke at forskellen er så stor som jeg havde regnet med.Min Onkyo SR607 til 5000kr følger rigtig godt med LX85 og synes ikke at man for 15000kr for meget mere forstærker.Michael H har du fundet ud af alle indstillinger på din forstærker?? Mangler feks indstilling af RF enhed som jeg ikke kan få til at virke selv om jeg går efter den rigtig vejledning i bogen.Så er der indstilling af fjernbetjening til at feks kunne tænde sluk fjernsynet man n u har det kan jeg ikke få til at virke.Man skulle kunne pare LX85 med andre enheder,men der står intet i vejledningen.Man skulle feks også kunne streame fra feks Readynas eller anden harddisk,det står der heller intet om i bogen??Der er også en simpel ting på fjernbetjening er knappen TV men det er der ikke bagpå forstærken så man må vælge noget andet til at bruge til tv det kan ikke passe.Disse punkter sagde sælger at det skulle man kunne og at det var nemt at gøre men nej.Har ringet til Sælger og sagt det ikke virker og ikke kan se det i vejledningen.Michael H hvis du har kunne få nogle af de ting til at virke ville jeg godt snakke med dig

  • #11   20. maj 2012 jeg har ikke sat den RF adapter til endnu.
    streamer indtil videre kun internetradio trådløs.


  • #12   20. maj 2012 jeg kunne ihvert fald høre forskel fra min denon 4311 til pioneer sc-lx 85
    pioneeren har flere kræfter. den er mere varm og blød i lyden.
    mere styr på højtalerne


  • #13   20. maj 2012 Så vidt jeg ved er der ingen manual med, det er bare sådan en quick start guide der er med. Du kan hente manualen på deres hjemme side, eller se den på deres ipad app.

    Hvis der ikke er så stor forskel fra din Onkyo, har det nok noget og gøre med at dine højttalere ikke kræver specielt meget effekt. Det jeg har oplevet med LX-75 er den spiller med mere punch i bassen end de fleste andre forstærkere, og så burde diskanten også være mindre skinger/bedre afrundet end på din Onkyo.


  • #14   20. maj 2012 Der er en cd med hvor der er en manual men der står heller ikke om feks streame fra feks Readynas eller anden harddisk.Så er der indstilling af fjernbetjening til at feks kunne tænde sluk et fjernsyn intet står der
    Michael har du ikke kodet din remote til at kunne slukke/tænde det fjernsyn du har??


  • #15   20. maj 2012 har ikke kodet det til at slukke tv

  • #16   21. maj 2012 Det var nu i manualen jeg læste mig til og kode min til mit fjernsyn. Der er en hel bunke med koder omme bag i manualen.

  • #17   21. maj 2012 http://docs.pioneer.eu/Manuals/SC_LX85_ARB7462_manual/

    Værsgo. Læs side 64.


  • #18   22. maj 2012 Super så virker det.Har også snakket med en sælger fra pioneer om opsætning Så nu virker det også når man trykker på tv så er der tv.Før skulle man trykke HDMI for at få tv ikke særligt smart.

  • #19   22. maj 2012 Altså det er jo bare en fejl 40 hvis man ikke sætter det korrekt op fra start. Alt står i manualen.

Kommentér på:
Bedste Surround Receiver til max 20000kr

Annonce