{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg næsten færdig
  • #1   19. sep 2011 hvad syntes i?

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #2   20. sep 2011 Fint setup. Det er altid lækkert med et dedikeret rum, som er gennemført og i god størrelse.

    Af konstruktiv kritik vil jeg påpege, at jeg syntes at centeren er lidt lille. Hvis den kan udfylde rummet er det jo godt nok, men jeg mener nu at en god center kan løfte et helt surround-setup. Der ud over havde jeg nok foretrukket et fastramme lærred efter min erfaring med rulle, når man tænker på at rummet jo et dedikeret.

    Ellers ser det rigtig fint og hyggeligt ud!


  • #3   20. sep 2011 det er sgu i orden det der !!! smiley er kun "lidt" misundelig på at du har et dedikeret rum !!

    Godt arbejdet !!

    Poster du ikke et album år du har alt 110% på plads ?


  • #4   20. sep 2011 Michael: Subben passer jo til concept serien.. smiley Jeg vil også rigtig gerne have fast ramme lærrede.. smiley jeg arbejder på sagen smiley

    Mr. R skal nok lige smide noget op når det er helt færdig smiley


  • #5   20. sep 2011 Super fed ide, skal nok blive lækkert når det er helt færdigt smiley

    Jeg syntes det er lidt synd med de ikea lamper i så fint et rum, og så havde jeg nok valgt noget andet end lige concept serien, men begge dele er jo en smags sag smiley alt i alt en fed ide ...


Kommentér på:
Så blev jeg næsten færdig

Annonce