{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.279 visninger | Oprettet:

Erika L
Erika L
Tilmeldt:
16. sep 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

Hvilke brugte højtalere. {{forumTopicSubject}}

Jeg var for snart to år siden på besøg hos min lokale Hi-fi klub. Målet var at købe en sonos Soundbar og en subwoofer, så jeg kunne få bedre lyd til mit tv. Jeg har i forvejen et par Play 1 og en play 5 højtaler, som samler støv i en skuffe. De har max spillet 4 timer, så sonos virkede som et oplagt valg. Jeg er på ingen måde Hi-fi entusiast. Jeg er efterhånden halv døv, så jeg gør mig ingen illusioner om, at jeg kan høre store nuance forskelle i lyden. Det endte dog alligevel med, at jeg i stedet for sonos kom hjem med et par Dali Opticon LCR og en Denon AVR X2200W. Dette indkøb har gjort sonos selskab i skuffen i næsten 2 år. Nu har jeg fået det sat op, men der mangler jo ligesom noget. Jeg er på udkig efter en subwoofer, en centerhøjtaler og måske et par gulvhøjtalere, så jeg kan lave mig noget surround. Men jeg ved altså ikke, hvad der kunne være godt?
Kan jeg bare købe et hvilket som helst mærke subwoofer?
Og hvilke brugte højtalere vil være gode til dem jeg allerede har?
Jeg har tilsluttet en optoma projektor , apple tv4, playstation 3 og en Blu ray afspiller til min Denon reciver, så højtalerne skal bruges all round.
Jeg forestiller mig at bruge max 5000 på sub, 4000-5000 på gulvhøjtalere og max 2000 på centerhøjtaler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke brugte højtalere.
Kommentér på:
Hvilke brugte højtalere.

Annonce