{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
93 visninger | Oprettet:

hjælp til opsætning af denon avr 1611 surround {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

håber der er en der kan hjælpe med Ang crossover freq

jeg har 4 scandyna minipods i hver hjørne, en b&w lcr60 sc2 center højttalere, samt en Dali concept 12 sub

hvad skal jeg stille crossover freq på på de forskellige ting

og Ang subwoofer LFE, så kan jeg skrue op for den bag på, men jeg kan os skrue op for decibel på forstærkeren til subwoofer, hvad skal jeg skrue op for helst, subwoofer eller forstærken

håber på lidt hjælp da jeg er rimelig grøn i denne verden

Kommentarer på:  hjælp til opsætning af denon avr 1611 surround
  • #1   10. sep hvis du har plads til den ,vil jeg sætte subwoofer ved vægge og skruer op ved forstærkeren første og lyd om det er ok elle skruer op ved subwoofer. hvis det mange nogle lyd
    sætte en filme på elle musik på og skruer op ved forstærkeren

• #2   10. sep Okay det vil jeg prøve, ser kun film med denne her setup

• #3   10. sep og den står i hjørnet 10cm ud fra væggen og en halv meter ud til side væggen

• #4   10. sep ok prøve det i en elle to dag og hører om det er ok ,elle flytte den en andre sted.
    ved mig gik det ca 14 dag ind jeg var tilfreds med lyd ,det tage tid til at find den rigtig sted .så prøve forskellige sted i stue ,,,helle og lykke med det

• #5   10. sep Okay vil jeg også prøve, skal crossover freq være på 80 hertz, det er vist det laveste jeg kan sætte den til på forstærkeren

• #6   13. sep Kontakt Hifi Klubben, det er deres produkt, de ved alt der er værd at vide om den, de kan endda sende en mand ud og justere det ind for dig, optimere set-uppet.

Kommentér på:
hjælp til opsætning af denon avr 1611 surround