{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beovision 7 Vs. Beovision 10
  • #1   31. okt 2011 Jeg havde valgt Beovision 7. Da jeg er helt vild med designet.... og elsker lyden i 7-2 højtalleren. eller 7-6 som den hedder på 55"

    Samtidig er der flere advanceret muligheder end i Beovision 10 som "blot" er et Beovision 8 i anden indpakning.... Disse to tv har fuldstændig ens muligheder....

    Men jeg mener du skal vælge efter om du placerer tvet på væggen eller foretrækker en gulvplacering.... Det ville jeg vælge ud fra da begge tv performer helt i top både lyd mæssigt og billedmæssigt.....

    hvilken model hælder du selv mest til Thomas?


  • #2   31. okt 2011 Tjooo....synes at 10'eren måske er lidt stort, med højtaleren under.....fiks med blueray afspilleren i 7'eren.....

    Det skal hænge på væggen.....


  • #3   1. nov 2011 Hvis du vælge 7érn så tag den uden dreje mulighed.... men med fastmonteret vægbeslag så det ikke kan drejes.... så kommer det tættest på væggen.... det ser lidt mere elegant ud....

    Men på væggen er Beovision 10 også superflot.... men det fylder rigtig meget.... og så kan jeg ikke helt glemme at du ligenu får Beovision 8-40 til 20000kr som så ikke fylder ligeså meget på væggen men præsterer ligeså godt som Beovision 10.....

    Så endten havde jeg gået hele vejen og taget Beovision 7 ellers havde jeg taget 8érn....


  • #5   5. nov 2011 Allan A:

    Det er lidt en jungle at finde ud af om der er de rigtige tunere i B&O fladskærme. De er produceret i mange år og løbende blevet opdateret så det kræver næsten serie nr. for at få oplysninger om den givne model. samtidig kan et modul indbygges i de tidlige modeller så de har fået eftermonteret nye tunere....

    jeg ville spørge hos en B&O-forhandler om han kan finde lidt oplysninger om den aktuelle skærm.


  • #6   16. nov 2011 DVB-HD T/C/S2
    DVB-HD T2/C/S2
    DVB-HD T2/C
    er tilvalg.....tror mpeg4 er incl......

    Har været i den lokale B&O og hørt en 10'er......utrolig god lyd.....tror det bliver sådan en..... smiley


  • #7   18. nov 2011 vi venter spændt på billeder når du får dit nye tv hjem..... hvilken tommer har du valgt?

  • #8   18. nov 2011 He he he, de gør jeg også....det bliver 40 eller 46.....mest 46.....men sover lige lidt mere på det.... smiley

  • #9   3. dec 2011 Så blev er skrevet under, orderen sendt afsted....levering d. 23/12....10-46 med sort ramme, sort front for højtalere, hvid bagside..... smiley

  • #10   3. dec 2011 tillykke med det.... vi glæder os til at se billeder..... håber du bliver tilfreds smiley

  • #11   22. dec 2011 Så ankommer den imorgen.....det kunne ikke passe bedre.... smiley

Kommentér på:
Beovision 7 Vs. Beovision 10

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce