{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Stereo eller sarround {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg vil høre om stereo forstærker spiller bedre musik end en sarround forstærker. Jeg spørg fordi jeg har sarround sound der hjemme lige nu men det er meget sjældent jeg bruger sarround høre mest bare musik på min sarround sound forstærker hvor den spiller ud af alle 7 højtaler . Overvejer nemlig af skifte til stereo forstærker hvis den giver bedre lyd.
Så lige et spørgsmål mere hvis man vil bruge stereo forstærker med 1 pre udgang kan man så godt bruge split kabler så man freksembel sætte en 5 kanals effektforstærker så man freksembel bruger 7 højtaler og 1 sub til..
Jeg er ordblind så jeg har lidt svært ved af formuler mig med ord men håber i forstår hvad jeg skriver smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stereo eller sarround
  • #1   4. maj 2017 Hej der er sindssyg stor forskel på en surround forstærker, og en stereo forstærker. Der er utroligt meget mere kraft og dynamik i en stereo forstærker. Jeg gik fra en sourround forstærker til en integreret forstærker, og blev godt nok overrasket jeg høre nu udelukkende stereo. Hvis du gerne vil have 7 til 1 højtalere ville jeg nok anbefale at du køber en effektforstærker, men hvilken forstærker og højtalere har du? smiley

Kommentér på:
Stereo eller sarround

Annonce