{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cambridge Vs. NAD
  • #1   27. jan 2006 hva har du jonas?

  • #2   27. jan 2006 Jonas H den giver altså kun 2x90wrms i 8 ohm.
    Er modellen nyere end min, men effektdelen er den samme..


  • #3   27. jan 2006 husk nu en surround forstærker spiller ikke så godt sterio som en alm. sterio forstærker...... det siger jo sig selv, den skal kun koncentrere sig om at spille sterio.

  • #4   27. jan 2006 Hvorfor surroundforstærker? Det har da intet med indlægget at gøre?
    Nå men en NAD C352 ville være en rigtig god ide, den ville holde meget mere styr på dine højttalere, men jeg vil ikke anbefale dig at smække mere effekt på, end NAD'ens 2x80 watt i 8ohm, det er bare min mening.
    Jeg synes ikke der er grund til at gå højere op i pris, eller kvalitet da du ikke ville få så meget ud af det.


  • #5   27. jan 2006 jeg over vejer også og skifte mine højtaller ud på et sender tid punkt så jeg vil ha en forstærker med god effekt og god lyd og at jeg kan ud vide den hvis jeg har brug for mere effekt.

  • #7   28. jan 2006 Lydkvaliteten er desuden meget bedre i en stereoforstærker, da budgettet er brugt til færre komponenter. Hvis du vil skifte dine højttalere ud med noget mere eksklusivt, kunne du også overveje en Marantz forstærker. Jeg tror den hedder Marantz pm7002 eller sådan noget, den koster ca 4500,- 500 mere end NAD'en, men det er jo op til dine ører om det er pengene værd. Den leverer 2x90 watt i 8ohm og 2x20 watt klasse A, og så er den strømstærk.

Kommentér på:
Cambridge Vs. NAD

Annonce