{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Opgradering af anlæg til Surround evt. B&w {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er på nuværende tidspunkt lykkelig ejer af et par B&w 602 s3 og en lille Denon dra f-109.

Jeg overvejer at opgradere til Surround, valget af reciver af faldet på en brugt marantz nr1602, da det er den eneste som kan passe ind i mit tv-møbel. Herudover vil jeg investere i et bar brugte B&w 600 s3.
Og måske en subwoofer senere.

Mit nærværende anlæg spiller meget godt, jeg er dog i tvivl om hvorvidt min forstærker er stor nok. Den kan spille rigeligt højt, føler jeg mangler lidt bund i musikken, om det vil afhjælpes af en større forstærker eller en subwoofer ved jeg ikke.

Jeg regner med at køre 4.1 i begyndelsen, og investere i center senere.

Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt pengene vil være bedre givet ud på en bedre og større stereo forstærker frem for opgradering til Surround.

Eller om det skal være en god subwoofer og beholde samme forstærker.

Jeg ser måske 1-2 film om ugen, ellers er det almindeligt tv eller serier et par timer om dagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af anlæg til Surround evt. B&w
  • #1   18. jan 2017 De denon dra-f serie receivere, er ikke så kraftige på basområdet.
    Har selv en f107 og med samme højtalere på en større receiver, er der tydelig forskel.
    Så hvis du bare vil have lidt bedre bund, så ville jeg kigge efter en lille sub eller kraftigere/bedre forstærker/receiver.
    Ellers mener jeg også, at der kan indstilles lidt på de små denon dra-f serie receivere.
    Min har vist sådan en loudnessfunktion.


Kommentér på:
Opgradering af anlæg til Surround evt. B&w

Annonce