{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

Den ene kanal spillere lavere end den anden? {{forumTopicSubject}}

Hej hifi galleri, jeg står i det problem at den ene kanal spiller væsentligt lavere end den anden og ville derfor så lige høre om der er nogle der har en ide om havde dette kan skyldes? Skal bruge forstærkeren imorgen, men kan den godt holde til at spille 2 højtalere ud at den samme kanal? Forstærker: Denon pma 1560 højtaler: 2 stk. Cerwin vega xls 28 tak for jeres tid


Kommentarer på:  Den ene kanal spillere lavere end den anden?
  • #1   25. nov 2016 Den kan da nok godt klare det i noget tid, men jeg vil langt fra anbefale at gøre det nummer.
    Er det alle indgange der spiller lavere i den ene side?
    Eller flytter problemet sig hvis du bytter om på højre og venstre ledningerne nogle steder? Enten imellem cdafspiller eller højtalere f.eks.
    Ud fra det du har skrevet, er det svært at sige. Om det er en højtaler som er noget galt med, en indgang eller en udgang eller cdafspiller f.eks.
    Kan også bare være at forstærkeren trænger til en tur med kontaktrens/elektronikrens de forskellige steder. Har du checket om balanceknappen står i centrum?


  • #2   26. nov 2016 Har skiftet kablerne frem og tilbage mellem kanalerne og det er den ene kanal den er galt med. Balanceknappen står i centrum, samt deverse potmetre har fået et ordentligt skud kontaktens uden virkning. I henhold til at køre over en kanal på forstærkeren hvad skal jeg være OPS på i løbet af aftnen for ikke at brænde den af?

  • #3   26. nov 2016 hej at de står fri og har luften til at komme ude og mærke med hånd om den blive varme om dag og aften

  • #4   26. nov 2016 OK tak per regner med at tage en blæser der blæser direkte ned i forstærkeren for at køle den mere er det en god ide eller en dårlig ide?

  • #5   26. nov 2016 hej jeg vil ikke brug den ,bare at den står fri ,tror at ikke blive problemer med den

  • #6   26. nov 2016 OK iorden holder bare øje med om karbinettet blir varm og hvis den blir så varm at jeg ikke kan have mine fingre på den, så slukker jeg forstærkeren ville selv mene at det er en god indication?

  • #7   26. nov 2016 hej held og lykke med det ,hvis den bliv varme vil jeg måske se efter en ny med mere watt

  • #8   26. nov 2016 Jo tak, men altså vil våge og påstå at forstærkeren er kraftig nok, men den skal jo trække 2 højtalere igennem 1 kanal da kanal nummer 2 er defekt. så vil kanal 1 vel os få mere belastning end hvis jeg kørte over begge kanaler?

  • #9   26. nov 2016 jo det har du ret i , hvis det var mig vil køre ude til et hvor de kan lave den og snakke om pris at den bliv somme ny igen

  • #10   26. nov 2016 Regner jeg os med at gøre på mandag, men tror nu nok det skal holde hvis bare jeg holder øje med temperaturen på forstærkeren

Kommentér på:
Den ene kanal spillere lavere end den anden?

Annonce