{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.194 visninger | Oprettet:

Hjælp til ny cd-afspiller {{forumTopicSubject}}

Hey Alle Sammen.

Jeg står her med flg enheder, og vil nu gerne have en NAD cd-afspiller. Men jeg er lidt i tvivl om hvilken jeg bør købe for at holde standarten på alægget.

NAD forstærker C320 (4 år gammel)
Højttalere, Dali 606Derudover har jeg fået nogle hints om at NAD har ændret lidt i farven på deres Grafitgrå.
Er der det, og hvordan kan jeg få en cd-afspiller i samme farve som min 4 år gamle forstærker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ny cd-afspiller
  • #1   5. apr 2008 www.hifi4all.dk

    eller også skal du jo finde på noget du evt kan bygge videre på, så du kunne skifte forstærker og højttalere senere


  • #2   5. apr 2008 Er det en BEE model forstærker du har?

    For den er faktisk i NAD termer en ret god forstærker smiley Og så synes jeg da helt sikkert den fortjæner en C542 cd afspiller!
    Forskellen på dem er til at tage og føle på, så vil klart gå efter den dyre model!
    Men der er self. også mulighed for at snyde, og 524'eren og 542'eren er stort set identiske indeni, og såvidt jeg husker, så er DAC'en endda den samme? Men det vil sige at man faktisk kan modde sig til noget der er på højde med, og endda måske bedre end en 542'er, med undgangspunkt i en 524'er smiley

    Bare det at skifte operationsforstærkerne i udganen, så er du halvvejs på 542'er niveau. Og det koster nok 100kr. hvis du selv kan lodde dem ud og sætte nogle nye i...


Kommentér på:
Hjælp til ny cd-afspiller

Annonce