{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD forstærker
  • #2   22. dec 2007 jeg har ikke en? men er på udkig efter ny forstærker, derfor jeg spørger

  • #3   22. dec 2007 Derfor går du selvfølgelig ned i en HiFi butik og hører en ?
    Da det er dig, der skal bruge den, bliver du selv nød til at høre den.


  • #4   22. dec 2007 Det er mange meninger om NAD men et er sikkert deres watt oplysninger er reelle. men som de andre skrive ta ud og lyt på evt andre mærker.



  • #5   22. dec 2007 Som de andre siger tag ud og hør dem - men min personlige mening er at de er rigtig gode. Man får rigtig meget til prisen. Har både haft 350, tror jeg den hed og så deres tidligere flagskib S100, S200 og det spillede super godt. De har som regel uanede kræfter, og bliver ved med at have kræfter, langt efter de andre mærker har givet op. Kan kun varmt anbefale dem.

  • #6   22. dec 2007 jeg synes at hvis det er ligemeget om det er brugt eller nyt, så køb brugt, der får du meget m,ere for pengene

  • heine k
    heine k Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #7   23. dec 2007 ja nemlig brugt kan også godt bruges hvis det ikk er mishandlet men det kan næsten ikk lade sig gøre jeg har selv en nad 302 som jeg bruger til forforstærker til min nad 216 thx som jeg spiller med på mine cerwin vega ve12f det spiller kanon og det for nogle klø kan du tro den lille 302 er ca 15 år gammel og der har været tabt øl i den ved et uheld men den virker så alt i alt nad er et godt produkt:-)

Kommentér på:
NAD forstærker

Annonce