{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

hjælp til dvd optager {{forumTopicSubject}}

hey min far har en dvd optager som han lige ville prøve og optage en dvd på det gik fint nok og filmen virkede. men da vi prøvede at komme den i andre dvd maskiner virker den ikke. hva kan dette skyldes.?

ps. vi prøvet mange forskellige dvd maskiner alle fra dyre dvd'er til bilka dvd. dog aldrig en anden dvd optager. han dvd optager er medion håber i kan hjælp. tak for hjælpen på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til dvd optager
  • #1   11. dec 2007 Jeg ved ikke lige hvorledes en Medion virker, men skiven SKAL afsluttes før den virker i andre maskiner.

    Prøv eventuelt at kigge i brugsforvirringen


  • #2   11. dec 2007 hva mener du med den skal afsluttes.

  • #3   11. dec 2007 På samme måde som på en computer, skal skiven afsluttes (lukkes), før den kan bruges i andre maskiner.

    Der burde være en funktion til det i menuen.


  • #4   11. dec 2007 som ole c siger skal den afsluttes hvis man ikke gør det kan den højst sandsynlig kun læser af dvdoptager og ikke en alm. Dvd maskine. Ved ikke nøjagtit hvordan man helt skal forklare hva der menes med det, eller kan ikk finde de rigtige ord hehe.. Men korte af det lange er at den skal afsluttes.

  • #5   11. dec 2007 Der findes jo også 2 typer medier at brænde på, - medier og + medier. Nogle dvdafspillere eller optagere kan bruge begge typer, og nogle kan kun bruge en type. Derfor kan det være at filmen er brændt på en + medie, og derfor kan - afspiller ikke afspille den.. Kan også sagtens være fordi skiven ikke er afsluttet, som de skriver ovenfor..
    Håber det er til nogen hjælp..


  • #6   11. dec 2007 Glemte lige at sige, at det mest brugte medie er - medier..

  • #7   11. dec 2007 Carsten N: ja det mest brugte er dvd - R skiver.. men mange dvd-optagere bruger DVD + R

  • #8   11. dec 2007 Mange af de "billige" fabrikater, bruger tit kun + skiver ved optagelse, men gengiver både - og + skiver.

    Det er så ikke alle afspillere der kan afspille de famøse + skiver, så det kunne også være en mulighed.


  • #9   12. dec 2007 hey så skal jeg lige høre hvorfor nogen skiver kan almindelig dvd afspille? - eller + skiven..?

    ps vi prøvet og optaget lidt dvd men når den er færdig går den bare ud af det som hvis man så en film og trykkede stop. der ikke noget som kan afsluttes. og den kan optage på forskel modets eller sådan noget der EP, SP, LP og XP.. men Ep kan måske have 8 timer på sig og sp 4 og lp 2 og xp 1 hvis i forstårt. kan dette have nogen med nogen at gøre.


  • #10   12. dec 2007 ps jeg bruger dvd-r skive. men kan ikke helt finde nogen om det er medier - og medier +

  • #11   12. dec 2007 De fleste almindelige afspillere kan køre på dvd-r.
    Når den har optaget en filmsekvens, skal man ind i en form for menu, og afslutte den der.
    Prøv nu at læse i manualen. Haves den ikke, kan den hentes på Medions hjemmeside.


Kommentér på:
hjælp til dvd optager

Annonce