{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Dennis R
Dennis R
Tilmeldt:
6. aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hva skal af surround forstærker? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har fået 2 tilbud på en forstærker!

Den ene er en

Pioneer vsxd511, SURROUNDRECIEVER, forstærker, Power Stereo: 2 X 100 Watts, Surround: 5X 100 Watts, Digital Decoding and Processing, DTS 5.1 Surround Decoding, Dolby Digital 5.1 Surround Decoding, Dolby Pro-Logic II Music and Movie Surround Decoding, 96kHz/24-Bit Digital to Analog Conversion, 5 Advanced Surround Modes , Expanded 5.1, 5-Channel Stereo, Virtual Surround Back DVD-Audio Ready, 5.1 Channel Inputs , Pre-Amplifier Out (Subwoofer), 2 Digital Inputs (1 optical/1coaxial), Inputs - 3 Audio/3 Audio/Video , CD, CDR/TAPE , TUNER, DVD/LD, TV/SAT, VCR/DVR, Outputs - 1 Audio/1 Audio Video/1 Video, CDR/TAPE Out, VCR/DVR Out, Monitor Out, S-Video (3 Input/2 Output), DVD/LD Input, TV/SAT Input, VCR/DVR Input, VCR/DVR Output , Monitor Output , Convenience , Front Panel Quick Set-Up w/ Jog Control, 30 Preset AM/FM Digital Tuner , AM/FM Station Name Input, Auto Signal Select Semi-Dot Matrix Display,

Og den anden er en

Yamaha DSP-A2070, Sort, Dolby Surround Pro-Logic processing 5 kanals forstærker. vægt omkring 27 Kg. velholdt og meget kraftfuld. Fjern. betj desværre bortkommet. Nypris 15000

Skal give 1100 kr for Pioneer og 1800 kr for Yamaha forstærkeren!

Hvad for en skal jeg vælge?

Jeg har 5 Jamo højtallere, hvor de 2 store er på 350 watt og center på 100 watt og de to andre 55 watt vist nok.

Håber nogen kan hjælpe?

Mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva skal af surround forstærker? Hjælp
  • Dennis R
    Dennis R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   6. aug 2007 Slet ikk nogen der kan fortælle mig om den ene eller den anden er en skod forstærker?

    Nogen der ved hvad en ny fjernbetjening koster?


  • #2   7. aug 2007 jeg kan desvære ikke fortække dig noget om forstærkerne.. men hvis fjernbetjeningen ikke skal være orginal, så ahr hifiklubben nogle multifjernbetjeninger.. du kan se en af dem under min profil eller kig på deres hjemmeside..

  • #3   7. aug 2007 ang. forstærkerne, så kommer det jo an på hva de skal trække, men hvis du ikke har kæmpe højttalere, ville jeg vælge pioneer'en..

  • Dennis R
    Dennis R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   7. aug 2007 Jeg har købt den yamaha forstærker, men det spiller ikke som forventet. Men nok min egen skyld? det nok ikk sat ordenligt op..:) Er helt ny til det her.

    Men ellers tak for hjælpen.

    Mvh Dennis


Kommentér på:
Hva skal af surround forstærker? Hjælp

Annonce