{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Daniel H
Daniel H
Tilmeldt:
1. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilket "designer" anlæg {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at finde noget mere minimalistisk "designer" agtigt anlæg til stuen, i stedet for min Samsung hjemmebio.

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det skal være 2.1 eller 5.1.

Jeg ser ikke så voldsomt mange film mere som jeg har gjort, men når jeg gør, kan jeg godt lide god lyd.

Musik bliver dog kørt rimelig ofte. Typisk fra radio, så hvis man kunne finde en løsning med noget DAB radio ind over, kunne det være cool. Eller andre former for løsninger.

Hvad tænker i kunne være en god løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket "designer" anlæg
  • #1   1. jun 2015 Det eneste herhjemme jeg kender til, som går meget ud på design er b&o produkter.
    Men beosound 3000 eller 3200 eller beocenter 2300 skulle sagtens kunne køre stereo 2.1 eller 2.2. Men de skal jo så enten have højtalere med indbygget forstærker eller en effektforstærker ved siden af.
    Nok det nærmeste jeg kan komme på minimalistisk og design i samme pakke.


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. jun 2015 B&o ligger nok et godt niveau over min prisklasse, vil jeg tro smiley

  • Mikkel S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   1. jun 2015 Hej,
    Jeg har Scandyna minipods + plus Scandyna the AMP hos mig - det er efter min personlige mening det fedeste design!! Og super lyd også med B&W enheder i. Det er lidt dyrt af nyt, MEN mit sæt er til salg. Prøv at Google lidt og se om det er noget for dig, eller spørg hvis der er noget. Der er i øvrigt sub out og hele 4 inputs på den. ( gør evt. Som mig, køb en hdmi til rca adapter + et chromecast) så har du:
    Lækker lyd
    Blæret design
    Tv lyd
    Musikstreaming over wifi


  • #6   7. jun 2015 Devialet


  • Kenus
    Kenus Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   14. jun 2015 God lyd..... smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Hvilket "designer" anlæg

Annonce