{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vinylreol
  • #1   11. dec 2023 Takker for linket, der gav du mig en ide til fødselsdags ønske smiley

  • #3   15. dec 2023 #1

    smiley


    #2
    Ville gerne have den i dobbelte i hvid, er bare ikke til at få fat på (out of stock)

    Valgte den anden,er imponeret over prisen, at den ikke koster mere end den gør, fragt er 39kr, håber der er plads nok.

    Der er masser af plads på fronten, det kunne være fedt med et billede af 2 technics sl 1210 og en mixer i midten + evt 2 højtalere


    profilbillede
  • #4   15. dec 2023 kvaliteten er billig (normal) den koster ikke en formue ikea kvalitet

    Den er ok nem at samle MEN hullet til skruerne i reolen til benene, er ikke undersænket smiley

    Der er kun plads til ca 100 plader og man kan ikke stille noget oven på, har 120-130 plader (under 150 jeg har oppe i min lejlighed)

    Fik lidt ridser under samlingen af reolen, til 429kr er den ok, den føles stabil og har nogen pæne fødder med gummi under, 4 dage fra bestilling til modtagelse, er helt ok

    3 ud af 6 stjerner

    Lidt mere plads og/eller man kunne gøre det nemmere at forøge antallet af plader uden at dybden,bredden forøges (måtte gerne gå op i højden)

    Ville sagtens kunne bruges til f.eks 2x4 hynder til stole eller 2x3 eller 4 puder


Kommentér på:
vinylreol

Annonce