{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

B&W dm3000 og B&O M100-2 {{forumTopicSubject}}

hejsa.. jeg er den heldige ejer af et sæt velspillene B&O m100-2 på orginal fod, og et sæt orginale B&W DM3000. begge sæt syns jeg spiller helt igennem fantastisk, lige nu står de i mit lytterum, plnanen er 1 af sættene skal i spise stuen og stå,,, vil meget gerne høre folks mening og afaring med de 2 næsvnte sæt højttalere, og hvilket i personligt syns lyder bedst, jeg trækker dem lige nu på en rotel michi rhb10 effektforstærker, syns selv det går godt i spænd, men er åben for bedere alternativer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B&W dm3000 og B&O M100-2
  • #1   18. okt 2014 slet ingen kloge gamle hoveder her inde, der kender til udstyret, må da næsten være en joke, smiley

  • #2   18. okt 2014 OK JEG PRØVE NU .HUSKE PÅ LYTTERRUM OG STUEN ER EN STORE FORSKELLIGE PÅ LYDER ELLE PRØVE FREM OG TILBAGE MED HØJTTALERE.ELLLE KOMME MED ET BILLEDER AF DEM ,,,MVH PER

  • #3   19. okt 2014 kan da nok smide et billede op eller en video, hvis det hjælper på noget

  • #4   19. okt 2014 næ men jeg kender ikke de HØJTTALERE,hvor store er stuen og lytterum

  • #6   20. okt 2014 per F, lytterum ca 20m2,,stue 43m2, smider lige et par billeder op så du kan se højttalerene,,

    Nicolaj hvid L... jeg syns personligt os m100 lyder bedere indtil videre, har ikke lyttet så meget på dm3000 endnu,, men m100, syns jeg er utrolig musikalske og meget detaljeret mellem tone og diskant, meget blød i lyde dejlig varm mellemtone,, silke blød diskant og god dybde og punch i bas området, B&W dm3000, syns jeg os lyder vildt sprøde, men syns de mangler lidt mellemtone og diskanten blev lidt træls i de høje tone, men som sagt har slet ikke lyttet nok på dem endnu til rigtig og udtale mig,, :-), jo tak syns os det en vildt lækker forstærker, brugte til at starte med på min vegaer, men det lød ikke godt, så fik jeg mig nogle dali 107 så skete der noget da den blev paret med dem.efterfølgene fik jeg mig så os de m100, som jeg hentede for 700kr iøvrigt , der efter så dm3000ern, og så må man sige jeg har fået et helt andet syn på hvad god lyd er smiley


Kommentér på:
B&W dm3000 og B&O M100-2

Annonce