{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Super Mario
Super Mario
Tilmeldt:
10. dec 2013
Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 9

Føre billede fra ipad til smart tv? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er lige begyndt at bruge viaplay. Men mit tv's processor kan ikke klare så meget data.
Så tænker at jeg kan føre mit billede fra ipad mini over på tv'et og se det derfra.
Jeg ved man kan købe et kabel til det, men tænker at det må kunne lade sig gøre via netværk, måske med en app.
Har leget lidt frem og tilbage, og har fået ført et billede over på tv via en app.

Nogen der har erfaring med det?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føre billede fra ipad til smart tv?
  • #1   26. sep 2014 apple tv ?

    altså den tv boks man kan købe for 700 ca ?


  • #3   26. sep 2014 Nemt og billigt.. Bruger den selv på mit Panasonic tv, da Viaplay app ikke virker på Panasonic skærme mere


    http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming-og-medieafspiller/CHROMECAST/chromecast


  • #4   26. sep 2014 bedste løsning Danny

  • #6   26. sep 2014 Aha. Havde godt på viaplay under viaplay læst om chromecast under tips og tricks, men kunne ikke finde ud af hvordan det fungerer..det er så fordi jeg ikke har udstyret smiley ja, en hifi haj er jeg ikke.
    Synes det er værd at prøve. Så er det bare om det også kan følge med i live fodboldkampe smiley


  • #7   26. sep 2014 Ja det har jeg så ikk prøvet.. Men har ikke haft nogle problemer med billed kvaliteten ved film og serier. Tror det afhænger meget af hvor hurtig net forbindelse man har.. Har selv kun "10/10" og det virker helt uden problemer...

  • #9   27. sep 2014 Ok. Vi har 10/5 i hastighed så det burde have samme kvalitet.
    Undrer mig dog lidt nu.
    I forgårs gik vi i gang med at se en film. Kort inde i filmen frøs billedet mens lyden fortsatte indtil det craschede og fjernsynet slukkede af sig selv. Dette gentog sig 3 gange, så vi opgav.
    Igår prøvede vi så samme film. Nu kunne den godt afspille..dog med lidt forstyrrelser i billedkvaliteten.
    Tænker om det så har noget med netforbindelsen at gøre..processoren i fjernsynet kan jo ikke ændre sig fra den ene dag til den anden.
    Omvendt afspiller viaplay helt perfekt på både ipad, windows og android telefoner.. Hvis det var nettet der gjorde det slemme på tv'et, burde det vel også gøre det de andre steder.

    Men tænker..kan man købe et direkte kabel og sætte ind i fjernsynet og slutte til ipad for at overføre billlede. Har selv luret på apples web, og der er nogle kabler under ipad der er til tv tilslutning..men kan ikke helt finde ud af om det er til at caste billedet..

    Ellers må jeg til staden i næste uge og finde en apple butik smiley

    Sorry for den lange smøre smiley


  • #11   27. sep 2014 Men er også noget dyrere end et kabel eller chromecast smiley er studerende, så ville gerne kunne spare de 500 bobs

Kommentér på:
Føre billede fra ipad til smart tv?

Annonce