{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Højttalere spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er HELT på bar bund her inde for HIFI.
jeg har kigget på hififreaks hjemmeside og fundet 2 forskellige højttalere. 1 Boston Acoustics M-340. og nr 2
Focal Chorus 826 VW "Prestige Edition" Hvid

jeg skal også bruge en forstærker til. men aner som sagt intet om det. budget på MAKS 15.000.

eller er der andre højttalere i vil anbefale ?
de vil blive brugt til musik (rock) og film.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalere spørgsmål!
  • #3   14. sep 2014 fuck et billigt sæt for dali 870 :OOO

  • #5   14. sep 2014 Det er mit sæt dali som et tilsalg, og du er meget velkommen til at komme forbi og få en lytter smiley

  • #7   14. sep 2014 Så vil jeg lige sige at du sælger dem alt alt for billigt i den stand der smiley er du sindsyg!

  • #8   15. sep 2014 De er jo lidt rissede smiley men folk byder kun 2000 kroner alligevel smiley

  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #9   16. sep 2014 Nicolaj hvid L: Har du overhovedet hørt de 340?
    Nu har jeg selv et sæt 870 og misforstå mig ikke, det er en rigtig vellydende højtaler til pengene. Men m340 har en rigtig god afbalanceret top og flot lydende mellemtone. De mangler lidt bund. Men i butikkerne - Er dette absolut *best-buy* 3999,- pr stk. Er et røver køb for disse højtalere.

    Jeg har aldrig været den største fan af Chorus serien. Det er en ganske fin højtaler, men jeg syntes bestemt m serien fra Boston lyder bedre.

    Når du nu alligevel har kigget hos Hififreaks. Så tag et kig på marantz. De laver nogle rigtig fine og vellydende produkter.


Kommentér på:
Højttalere spørgsmål!

Annonce