{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

dc10 / T.Line konstruktion {{forumTopicSubject}}

hej , jeg går med et lidt sjovt projekt i ærmet , jeg har 2 sæt dc10, til overs der bare står, går med tankerne om, at bygge 2 transmissioline kabinetter, med 2 dc10 basser og selvfølgelig den orginale mellemtone,

og så er min plan at finde 4 gode vellydene diskanter, og monter en som bag diskant på hver og en som front, bag diskanten, skal ikke være magen til den der skal i fronten,,

jeg skal så ha fundet en der kan finde ud af at udregne og lave delfilter som passer til enhederene og de forskellige frekvenser,, iden med det hele er , at skabe et sæt utrolig dybt gåene og bass stærker højttalere, som ssamtigtidg skal lyde fantastisk,og spille alt musik, ,, -

HVIS NOGLE HAR FORSLAG TIL DISKANTER SOM VILLE VÆRE EGNET OG EVT HVORDAN JEG SKAL DELE DE FORSELLIGE ENHEDER. OG EVT 1 HER INDE FRA, SOM HAR STYR PÅ DET ,MED AT KONSTRUERE DELFILTER :)..

HBER PÅ LIDT RASPONS smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dc10 / T.Line konstruktion
  • #1   6. sep 2014 jeg ser allerede de første problemer med at du vil bruge den samme mellemtone med en mas mere end den først havde

  • #2   6. sep 2014 ja okay, har du evt et forslag til en mellemtone samt diskanter, så det kommer til at matche hinanden ?? smiley

  • #3   8. sep 2014 "et sæt utrolig dybt gåene og bass stærker højttalere, som ssamtigtidg skal lyde fantastisk,og spille alt musik, ,, - "

    var det så ikke noget smartere at købe andre enheder end dem fra dc10 sættet ?

    find et byggesæt der er gennemtestet og med udførlig guide smiley

    f.eks. troelsgravesens.


  • #4   9. sep 2014 Lars. Det eneste der bliver brugt fra dc 10. Er dc10 basser der skal kkonstruers nye delefilter. Andre diskanter.som os står skrevet. Også en anden mellemtone da jeg har fået afvide det vil være dumt .at bruge den originale. Nårh der skal dobbelt 10" i hver. Og hele grunden til projektet er udelukkende. Hobby . Og fordi jeg syns det kunne være sjovt at bygge nogle cv højttaler af egen udgave. Det der jo ikke nogen der bliver slået ihjel ved smiley

Kommentér på:
dc10 / T.Line konstruktion

Annonce