{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tv 46" eller 55"
  • #1   18. apr 2014 Jeg har 55", og sidder max 2.5m fra det og det virker fint for mig.

    Det er et lg 3d tv, model nr kan jeg ikke huske.

    God jagt.


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #2   18. apr 2014 Jeg skal ikke under 55" igen det er helt sikkert, man vænner sig hurtigt til størrelsen. Jeg gik selv fra 42 til 58 og sidder alt fra 1.5m til knap 3m fra og kunne sagtens gå op i 65" uden at jeg ville være ked af det. Så mit bud ville være 55 eller større i dit tilfælde.

  • #3   19. apr 2014 Ja jeg var egentlig enig. Men må erkende nu med 2.4 meter til skærmen (50") ønsker jeg ikke en større skærm.

    Jeg syntes faktisk godt man kan miste overblikket lidt.
    Havde alligevel aldrig troet at de ord skulle komme fra mig nogensinde:-)


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #5   20. apr 2014 99 ud af 100 der ender med at vælge den mindre skærm, fortryder det ret hurtigt.
    Jeg er af den overbevisning at 65" passer perfekt til 3m, i hvertfald hvis vi snakker film brug. Dog forstår jeg udemærket godt hvorfor 55" ofte bliver valgt til stuen.

    Jeg sidder mellem 2,5 og 3,5m fra min 55" og den skal ihvertfald ikke være mindre. Den passer perfekt ind i stuen og den tynde ramme får den til at se mindre ud på afstand. 60" ville have virket for stor i indretningen, derfor valgte jeg ikke større, selvom jeg først havde sat mig selv for et 60wt60 fra panasonic.


  • #6   20. apr 2014 46" er det gamle 28" alt alt alt for småt, du vil 110% fortryde det.!

Kommentér på:
Nyt tv 46" eller 55"

Annonce