{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

paradigm Atom v1/v2 {{forumTopicSubject}}

Hey HG. Der må være nogen herinde som kender til paradigm's kompakt højtalere atom V1 og V2. Skriv evt en anmeldelse a højtalerne. Og ja, jeg ved godt det er mine øre som afgør og bla bla bla. Men man kan jo hurtig afgøre om det er et par Dantax eller noget kvalli man har med at gøre smiley på forhånd tak!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  paradigm Atom v1/v2
  • #1   10. apr 2014 Har haft den første udgave.
    Det er helt uden sammenligning, de mest imponerende højtalere, jeg har haft. Prisen og størrelsen taget i betragtning.
    Pænt stort lydbillede, med en bas der strækker sig rimelig langt ned, og en diskant der er let flydende og ikke bliver anstrengende. Og de kan spille noget højere, end man forventer af en lille skotøjsæske højtaler. smiley

    Mener nyprisen var ca. 500 kr. pr. stk. Og det er de måske nok stadig værd...

    Men generelt har jeg rigtig god erfaring med Paradigm. Det er et overset mærke i Danmark desværre.


  • #2   10. apr 2014 Har fundet et sæt v1 og et sæt v2 til 900kr. Kun godt være man sku ta ned og høre dem smiley havde for et par tilbage nogen paradigm gulvhøjtalere 7seMK3. Det er sku de bedste højtalere jeg nogen sinde har haft

  • #3   10. apr 2014 ja, det er sku nogle ret fede højtalere, og kan personligt rigtig godt li deres lyd.

    Gad godt høre deres signature modeller. Har haft flere af deres monitor og reference modeller, og det er sku også nogle af de fedeste oplevelser jeg har haft. Havde en gang et sæt Esprit bi-polar. Tror ikke jeg har haft så intens bas, siden smiley


  • #4   10. apr 2014 Kender ikke så meget til paradigm ud over de gulvhøjtalere. Det eneste minus jeg kunne finde ved dem var at de kun havde 6, 5" Bass. 9er modellen har 8" smiley Dem gad jeg godt få fingerne i :D. Det kniber bare lidt med pladsen

Kommentér på:
paradigm Atom v1/v2

Annonce