{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

HifiGalleri.dk
HifiGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
1. aug 2005
Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72

HG-info: Nyt på siden og iPhone-app! {{forumTopicSubject}}

I dag har vi uploadet nogle ændringer, som led i at gøre siden mobilvenlig. Det er et længerevarende projekt, og derfor vil der fra tid til anden ske få ændringer her på siden.
Det du, som bruger, mest vil lægge mærke til, er:

- Baggrundsfarven har ændret sig lidt
- Dit profilbillede er blevet beskåret - og nu er kvadratisk.

Desuden kan vi fortælle, at arbejdet med vores app skrider fremad. Vi er nu i en af de sidste testfaser, og glæder os meget til at kunne præsentere den for jer.

App’en kommer i første omgang til iPhone, da langt de fleste, der tilgår siden via smartphone har iPhone. Det betyder dog ikke, at vi har glemt Androidbrugerne, og vi kigger allerede nu på Android-app, som vil gå i gang efter søsætniningen af iphone-appen.

Mvh. Rikke/HifiGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG-info: Nyt på siden og iPhone-app!
  • #1   7. apr 2014 Hvordan har i fundet udaf at "langt de fleste " som tilgår siden via deres smartphone bruger iPhone?
    Mig bekendt har der ikke været nogen bruger undersøgelse...
    Hvis der har været , må du gerne smide et link

    Mvh Tommy


  • HifiGalleri.dk
    HifiGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72
    #2   7. apr 2014 Hej Tommy,

    Nej, der har ikke været nogen brugerundersøgelse - men som alle andre sites, så måler vi selvfølgelig den indgående trafik, og herunder kan vi se, hvilke devices, der bliver brugt. Ca. 71% af besøg fra smartphones er via iPhone mens 26% kommer fra Android. Og derfor er det naturligt, at vi laver en iPhone-app som det første smiley

    Men som jeg skriver i startindlægget, så har vi ikke glemt Android.

    Mvh. Rikke/HifiGalleri smiley


  • #3   7. apr 2014 Beom pænt også lav til Windows.. smiley

  • #4   7. apr 2014 Okay på den måde , jeg har ingen problemer med at der ingen app bliver til android
    i første omgang. Tvivler på jeg kommer til at bruge den min mobil virker fint som det er smiley


Kommentér på:
HG-info: Nyt på siden og iPhone-app!

Annonce