{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Sub-out i stykker, kan pre-out erstatte? {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri

Jeg har fornyligt købt mig et andet sæt højtaler, forstærker samt subwoofer, det spillede bare mere en kanon! en helt ny musik oplevelse frem for mine gamle CW'er med en for lille forstærker

set up:

Højtalere - infinity delta 60

Forstærker - NAD T751

Subwoofer - Jamo SW400

NU TIL SAGEN!
I går virkede den umiddelbart som den plejede, da jeg så tænte det i dag, manglede der det sidste bund!
Jeg fandt ud af at der må være en løs forbindelse i Sub-out, derfor har jeg nu benyttet pre-out, hvilket umiddelbart efter en enkelt sang, lydt udmærket.
men er det en metode der er gang bar? vil man midste noget i lyden, på den ene eller anden måde?

Jeg håber i kan svare! på trods af den lidt lange tekst smiley

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sub-out i stykker, kan pre-out erstatte?
  • #2   7. feb 2014 Ja den er gangbar. Går ud fra at du "kun" kører stereo. Fortæl din NAD at du ikke har tilsluttet en sub. Hvor sikker er du på at det er en dårlig forbindelse og der ikke bare skal skrues op for sub out så subben tænder?

  • #3   7. feb 2014 Dipolist: Jeg har faktsisk et dobbelt signalkabel i forevejen, hvor jeg blot benyttede den ene del smiley

    Flemming L: Jeg havde slet ikke skruet på noget fra i går, først troede jeg det var indbildning, men besluttede mig for at kigge på det, subwooferen spiller som, men liden er betydligt svagere, og det lyder som om der mangler nogle "frekvenser" og dem der så var, var svage.
    Jeg prøvede så at skrue HELT op for hvad der kunne skrues på, men intet andrede.
    Jeg trak så forstærkeren lidt ud, og pludselig kom der gang i den. det forsvandt da jeg forsigtigt skubbede forstærkeren på plads.
    Jeg prøvede derefter pre-out hvor det tilsynladende spiller som det skal smiley


Kommentér på:
Sub-out i stykker, kan pre-out erstatte?

Annonce