{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Morgan R
Morgan R
Tilmeldt:
14. nov 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Cerwin Vega subwoofer problem {{forumTopicSubject}}

jeg har en Cerwin Vega cls-15s som reagere lidt underligt.. sub'en kommer og går som det passer den.. men hvis man holder ledningen mellem min 'hovedforstærker' (yamaha) og sub'ens egen forstærker på en bestemt vinkel, så spiller det ganske normalt. Lidt ligesom når ens høretelefoner til mobilen bliver bollet, og man skal holde ledningen på en bestemt måde for at det spiller ordenligt, det er præcis det samme.

jeg har prøvet at skifte ledningen, men det er ikke dér fejlen ligger.. jeg mistænker lidt indgangen på sub'ens forstærker, den kan nemlig skiftes.. ingen tvivl om at det er noget løs/dårlig forbindelse, men spørgsmålet er bare hvor det er.. er der nogle som har prøvet det samme, eller læst noget om det et sted, et eller andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin Vega subwoofer problem
  • Morgan R
    Morgan R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   14. nov 2013 printet?

  • #3   15. nov 2013 Det som Mr. diy mener er at på printpladen inden i din sub at en af forbindelserne er knækket til rca stikket men det kan også bare være en lodning på undersiden af printet smiley

    Mr. Diy ret mig hvis det ikke var hvad du mente smiley


  • Morgan R
    Morgan R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   15. nov 2013 okay, det kan sgu godt være dér problemet ligger.. ved i om det er dyrt at lave, og om man kan se det uden at måle efter det

  • Morgan R
    Morgan R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   15. nov 2013 pas, men vil det give den samme effekt? og hvad hedder det stik jeg så skal have, jeg går udfra at det er en af dem med to udgange i den ene side, og en udgang i den anden?

  • Morgan R
    Morgan R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   15. nov 2013 jeg har prøvet at tilslutte stikket den røde indgang, jeg synes bare ikke den brager igennem på samme måde

  • Morgan R
    Morgan R Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   16. nov 2013 jeg må lige finde sådan et Y-led og prøve.. spørgsmålet er bare om det giver den samme effekt med den indgang

Kommentér på:
Cerwin Vega subwoofer problem

Annonce