{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobildiskotek aldrer...
  • #1   7. mar 2013 Det er det vel, så længe i ikke er påvirket da i er på arbejde smiley

  • #2   7. mar 2013 Ja okay, nu er mig og min makker normalt ikke lige de par typer som tager ud for at drikke, så fulde det er vi helt 100 ikke når vi er ude og spille! smiley

  • #3   7. mar 2013 Men Jonas, se på det at i godt må spille til fester, hvor folk drikker smiley
    Jeg arbejder som Glarmester, og der er der da engang imellem nogle kunder, som er beruset når vi kommer på besøg haha smiley


  • #4   7. mar 2013 Hvis man ikke måtte hvordan fanden finde vi så arbejde smiley

    Det må i godt smiley
    Du må ikke være ansat på et stationær diskotek, hvor der serveres alkohol hvis du er under 18år smiley


  • #5   7. mar 2013 Nej det er self. rigtigt nok Thomas F. Men vi starter mobil så der kan vi vidst være helt rolige smiley

  • #6   7. mar 2013 Som jeg har læst det, er det faktisk uanset om det er mobil disko eller stionært.. må man ikke være i "lokale" med folk under 18 år der drikker, hvis man selv er under 18 som dj.. ? Men igen så tænker jeg hvordan kan det give mening når elevfester for efterkoler foregår for folk under 18 år ? og dem der spiller tit og ofte er under 18 år.. ??? Så må i lige forkare hvis jeg har forstået forkert smiley

  • #7   8. mar 2013 jacob Det fordi det er privat arrangement smiley der er ikke offenligt adgang smiley

  • #8   8. mar 2013 Ja okay smiley

    Det tænkte jeg os nok smiley


  • #9   8. mar 2013 Har lige skrevet med Politi'et om det. De skriver: "Der er ikke regler mod at færdes blandt alkohol påvirkede mennesker. Man må ikke drikke alkohol før man er fyldt 18 år og der kan være betingelser til permanente bevillinger, som gør at man ikke må være tilstede i et givent tidsrum." Og der er 110% chance for vi ikke indtager det mindste alkohol. Hehe smiley

  • #10   8. mar 2013 "Man må ikke drikke alkohol før man er fyldt 18 år" - Hvad fanden snakker de om ?

  • #11   8. mar 2013 Det kan sgu godt være man ikke må det.. Men det rager mig langt væk, drikker alligevel IKKE så det fint nok smiley

  • #12   8. mar 2013 Nu er reglerne vist nok blevet strammet flere gange siden jeg var 15, men det er da noget vrøvl. Så vidt jeg ved er grænsen 16år for køb af øl og vin, og 18år for køb af spiritus i supermarkeder. Samt 18år for udskænkning på værtshuse mm. Men ingen aldersgrænse for hvornår man må drikke det !

    Nej, der var en gang hvor man kunne gå ned og hente en øl og en pakke smøger til ens far, som 7-8 årig smiley


  • #13   8. mar 2013 Hehe ja det var desv. den gang smiley

  • #14   9. mar 2013 Det er faktisk rigtig nok det med man efter loven ikke må indtage noget alkohold før man er 18 år.. men at man så må købe det som 16 årig giver slet ikke mening!!

    Det burde være sådan man lobligt måtte drikke det når man måtte købe det.... Det ville da give mening..


  • #15   9. mar 2013 Ja self. den mængde du må købe, skulle du må drikke.. smiley

  • #16   27. mar 2013 Korrekt Jacob, aldersgrænsen for køb af alkohol er 16 år for alkohol på op til 16,5% smiley For alkohol over 16,5%, er aldersgrænsen 18 år.

    Nu er jeg selv 16, og skriver gerne under på at det er meget sjældent at de overholder aldersgrænserne smiley Køber skam selv tit spiritus på op til 50-60% og smøger. For mindre end en uge siden, købte jeg også en flaske Absinthe der indeholder 89,9% smiley Så hvis den mail der er fra politiet, så skal manden vidst lige kende sit job lidt bedre smiley

    Og det er tilladt for jer at spille så længe det ikke er en offentlig fest, dvs. at hvis der eksempelvis er en begivenhed på facebook, hvor alle og enhver kan tilmelde sig eller lignende. Så længe det er en privatfest, er der ingen problemer smiley Dog vil jeg nok sige det bliver RET svært for en 14 årig at finde arbejde til privatfester, da folk oftest søger folk med noget mere erfaring smiley


  • #17   27. mar 2013 Det er ikke sandt smiley de 14årige kan nemt finde privatfester, hele branchen er plaget af 14årige som spiller/arbejder for 500kr

  • #18   27. mar 2013 Anders Dahl S: Self.! Altså jeg har spillet i ca. 3 år og har ingen problemer haft endnu! Men det her forum er lavet for at nogle forældre jeg kender var sikre på det var lovligt som 14 årig.. Altså hvordan kan Simon Hald spille så? Og Mailen er fra politiet ja smiley

  • #19   27. mar 2013 Thomas F: Tager ihvertfald en god sum mere end 500 da smiley

Kommentér på:
Mobildiskotek aldrer...

Annonce