{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobildiskotek aldrer...
  • #1   7. mar 2013 Det er det vel, så længe i ikke er påvirket da i er på arbejde smiley

  • #2   7. mar 2013 Ja okay, nu er mig og min makker normalt ikke lige de par typer som tager ud for at drikke, så fulde det er vi helt 100 ikke når vi er ude og spille! smiley

  • #3   7. mar 2013 Men Jonas, se på det at i godt må spille til fester, hvor folk drikker smiley
    Jeg arbejder som Glarmester, og der er der da engang imellem nogle kunder, som er beruset når vi kommer på besøg haha smiley


  • #4   7. mar 2013 Hvis man ikke måtte hvordan fanden finde vi så arbejde smiley

    Det må i godt smiley
    Du må ikke være ansat på et stationær diskotek, hvor der serveres alkohol hvis du er under 18år smiley


  • #5   7. mar 2013 Nej det er self. rigtigt nok Thomas F. Men vi starter mobil så der kan vi vidst være helt rolige smiley

  • #6   7. mar 2013 Som jeg har læst det, er det faktisk uanset om det er mobil disko eller stionært.. må man ikke være i "lokale" med folk under 18 år der drikker, hvis man selv er under 18 som dj.. ? Men igen så tænker jeg hvordan kan det give mening når elevfester for efterkoler foregår for folk under 18 år ? og dem der spiller tit og ofte er under 18 år.. ??? Så må i lige forkare hvis jeg har forstået forkert smiley

  • #7   8. mar 2013 jacob Det fordi det er privat arrangement smiley der er ikke offenligt adgang smiley

  • #8   8. mar 2013 Ja okay smiley

    Det tænkte jeg os nok smiley