{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Thomas P
Thomas P
Tilmeldt:
12. sep 2005
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Skal min forstærker til ''rep'' {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg har en Harman Kardon forstærker, jeg bruger i min stue med to højtalere koblet til. Igennem den sidste uge, er der pludselig begyndt at opstå ''STØJ'' fra højtalerne. Jeg har prøvet at trække den ene højtaler ud midt på gulvet, og trække et nyt kabel ud på gulvet for at se om det virker.

Desværre kommer der stadig støj. Har prøvet at sætte mine AKG headphones i forstærkeren, men også her er der stadig støj.

Vil i ikke mene der er en fejl i selve forstærkeren så? Jeg har stadig garanti på den. Vil bare høre jeres mening, for det skulle da være utrolig mine headphones, og højttalere er defekte?

Tak for jeres tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal min forstærker til ''rep''
  • #1   26. feb 2013 Hvad har du sat til forstærkeren? Hvis den støjer ved forskellige enheder i brug, så er det forstærkeren. Prøv evt at skrue langsomt op og ned, og se om støjen ændrer sig.

  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #2   26. feb 2013 Det eneste der er sat til, er et phone kabel, og selvom jeg tager dette ud, så er støjen der stadig, så altså jeg er ikke en ørn til HIFI, men det kan da vel nærmest kun være forstærkeren. Er du ikke enig i det?


  • #3   26. feb 2013 Jo.. Hvis alt er pillet fra, på nær højttalere, og den støjer, så er der ikke så mange andre muligheder.. Du ku prøve at tá strøm et andet sted i huset.. Man godt du har garanti på, og hvis fejlen er der hele tiden, så er det jo ikke svært at få påvist den.. :0)

Kommentér på:
Skal min forstærker til ''rep''

Annonce