{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

stereo eller surround med b&w dm683?? {{forumTopicSubject}}

hey jeg fik endelig købt mig 2 stk b&w 683 her i lørdags. og de spiller sku dejligt, dog er min onkyo reciver for lille til dem. og her kommer mit dilemma så. skal jeg købe en stereo eller surround forstærker/reciver til dem? og evt hvilken?

har overvejet lidt at købe en god stereo forstærker til omkring 10000kr .

og så købe et billigt surround sæt i elgiganten til 1500 eller sådan noget.

men ville det være en god ide, eller syntes i det ville være dumt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stereo eller surround med b&w dm683??
  • #2   18. feb 2013 en forstærker til 10 køber jeg ikke brugt, jaja ved godt mange af jer nærmest altid køber brugt. hvor jeg er bedre til at købe nyt. men det er så bare lige om jeg kan få en ny surround reciver/ forstærker til 10kg der kan trække højttalerne da de skulle være rimelig tunge at trække smiley

  • #5   18. feb 2013 jeg blev hvertfald forelsket i dem da jeg hørte dem smiley

    jeps det er jeg godt klar over . men 10000kroner er for mig en hel del penge, så dem vil jeg ikke bruge på noget uden garanti eller noget på.

    jeg hørte højttalerne på en NAD C375BEE forstærker og det lød egentlig godt. men jeg ved sku ikke rigtig om den kommer til at mangle effekt når det skal spille omkring klokken 12 eller mere smiley


  • #7   18. feb 2013 Find en tusse ekstra, og tá denne
    http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=621

    Lækker lyd! Og masser af saft.. Ellers kan du altid på sigt smide en effekt på fronterne som jeg har gjort.


  • #9   18. feb 2013 Man kan ikke generalisere de forskellige mærker som enten kolde eller varmt lydende!

    Jeg har hørt Harman Kardon der var meget lys/klinisk ja nærmest skrigende. Og både lys og mørk klingende Pioneer's. Der var kæmpe forskel fra min LX-52 til min LX-75. Desuden har jeg nu hørt flere folk sige at Onkyo TX-NR 818 er for lys i lyden til deres smag. Så min erfaring er, at de forskellige mærker har brugt forskellige lydfilosofier i forskellige modeller.


  • #11   19. feb 2013 Min marantz er neutral/lun i lyden.. Bestemt ikke kold som den peoneer jeg havde hjemme fra elgiganten. Den var virkelig hæslig til stereo/musik. Men som Thomas siger, er der os forskel modeller imellem.

    Den jeg linker til, vil nok ligge ret tæt op af min, og den lyder er sku lækker.. Du er velkommen forbi hvis du skal lytte.


  • #12   19. feb 2013 andre nej højerne lyd er ikke bedre lyd. men jeg vil for det meste gerne høre musik rigtig højt smiley

  • #13   19. feb 2013 rene

    ja den ser da lækker ud hvertfald smiley


Kommentér på:
stereo eller surround med b&w dm683??

Annonce