{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Tilmeldt:
12. jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp til kable.. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens. Jeg står i et lille dilemma. Jeg har lige fået anskaffet mig en Pioneer Vsx-407 forstærker. Men hvilket kabel skal jeg bruge for at tilslutte min sub (sony ss-ws31) til forstærkeren. Fordi på sub'en er der gammeldags 2 stiks tilslutning (plus/minus) men på forstærkeren er der en slags phoner tilslutning. Kan man få et kabel der går fra den ene til den anden type eller hvad gør jeg.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kable..
  • #1   30. okt 2011 Er din sub aktiv eller passiv ?

  • #2   31. okt 2011 Lyder til du har en passiv sub, skal den have strøm? hvis ja så er den aktiv, hvis nej så er den ppassiv..

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   31. okt 2011 Sub'en er en passiv en af typer. Har været ved at lede efter et kabel, men jeg kan ikke finde den type.....

  • #4   31. okt 2011 Hvis den er passiv så skal du bruge et normalt højttaler kabel og sætte den til de normale højttaler udgange i din forstærker, du kan ikke bruge forstærkerens SUB udgang sammen med en passiv subwoofer

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   31. okt 2011 Hmm jamen kobler man den så bare til en af udgangene. Der er jo left front, right front, left rear, right rear og center. Og er der en bestemt udgang der skal bruges. Men hvis man kobler den til en alm. udgang spiller den så ikke med på mellem tonerne også...

  • #6   31. okt 2011 Der skulle gerne sidde et filter i den og du skal koble den på fronterne, ellers skal du finde en ekstra forstærker og sætte til din sub udgang og så bruge den til subben

    men hvad er det for sub? ældre passive subs i den lidt billigere klasse er efter min erfaring ikke engang værd at bruge, specielt i forhold til hvad man kan få en fin aktiv sub for på brugt markede.


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   7. nov 2011 Oki det lyder fair nok. Jamen det er en passiv sony sub fra et surround sæt. Den er godt nok ved at være en 6-7 år gammel.

    Har godt overvejet om man skulle finde noget aktivt at koble til den i stedet for....


Kommentér på:
Hjælp til kable..

Annonce